Xωρίς αλλαγές στην ανάρτησή του, το ανανεωμένο Accent διατηρεί την καλή εικόνα του στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της ενεργητικής ασφάλειας. Η ανάρτησή του έχει συμβατική διάταξη, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και αντιστρεπτική δοκό και διπλούς εγκάρσιους και μονό διαμήκη βραχίονα πίσω, ενώ η ρύθμισή της είναι προσανατολισμένη προς την άνεση των επιβατών. Σε δρόμο με στροφές και μέτριας ποιότητας άσφαλτο, το Accent θα παρουσιάσει σχετικά πρόωρα υποστροφή, κάτι που αποδίδεται εν μέρει στη μέτρια ελκτική πρόσφυση των τροχών. Το φαινόμενο αυτό εκδηλώνεται ήπια και δε θα φέρει τον οδηγό προ εκπλήξεως. Στην ευθεία το αμάξωμα του Accent παρουσιάζεται αρκετά σταθερό ακόμα και σε ταχύτητες άνω των προβλεπόμενων ορίων, καθώς η ανάρτησή του ελέγχει αποτελεσματικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αμαξώματος. Το σύστημα διεύθυνσης του Accent με την υδραυλική υποβοήθηση έχει καλή απόκριση και παρέχει ανάλογη πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού. Τα φρένα του Accent παρουσιάζουν αρκετά καλή αποτελεσματικότητα αλλά δεν ικανοποιούν με την αίσθηση που παρέχουν στο πόδι του οδηγού.
Στις στροφές οι αντιδράσεις του ανανεωμένου Accent κοντά στο όριο πρόσφυσης των τροχών είναι φιλικές, με τυπικό φαινόμενο την εκδήλωση της υποστροφής.
Το αμάξωμα του ανανεωμένου Accent παρουσιάζει περιορισμένες ταλαντώσεις όταν κινείται στην ευθεία. Παράλληλα η ανάρτησή του αμβλύνει με αρκετά καλό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων.
Οι μικροί τροχοί διάστασης 175/70/13 με τα ελαστικά της Kumho παρέχουν μέτρια επίπεδα ελκτικής πρόσφυσης.