Η
διατήρηση και η ενίσχυση του σπορτίφ χαρακτήρα της είναι ένας
από τους βασικότερους στόχους για την BMW, η οποία φιλοδοξεί
να λανσάρει έκδοση με τον κωδικό "Μ" για όλα ή σχεδόν
όλα τα μοντέλα της. Θεωρείται λοιπόν σίγουρο (αν και δεν υπάρχουν
ακόμη επίσημες ανακοινώσεις) ότι στο άμεσο μέλλον θα παρουσιαστεί
η έκδοση Μ της Σειράς 5 Touring και θα ακολουθήσουν οι αντίστοιχες
εκδόσεις για το τετράθυρο αμάξωμα της Σειράς 3 καθώς και για
τη νέα γενιά της Compact. Επιβεβαιώνοντας την πρόθεσή της,
η Βαυαρική φίρμα παρουσίασε την ανοικτή εκδοχή της Μ3, η οποία
θα πωλείται στην Ευρώπη από το καλοκαίρι του 2001, μερικούς
μήνες μετά από την αντίστοιχη κουπέ η οποία ξεκινά την εμπορική
της πορεία τον ερχόμενο Μάρτιο. Οπως είναι λογικό, το αμάξωμα
προέρχεται από την 323Ci Convertible, όμως ανάμεσα στα δύο
οχήματα υπάρχουν αρκετές διαφορές ειδικά στο πίσω μέρος, το
οποίο χάρη στα τονισμένα φτερά δείχνει πιο φαρδύ και σίγουρα
πιο μυώδες σε σχέση με το αντίστοιχο της απλής, ανοικτής 3άρας.
Κάτω από το εμπρός καπό του πισωκίνητου μοντέλου είναι τοποθετημένος
ο γνωστός από την M3 Coupe κινητήρας των 3.245 κ.εκ., ο οποίος
αποδίδει 343 ίππους. Η επιτάχυνση από στάση στα 0-100 χλμ/ώρα
διαρκεί 5,5 δευτερόλεπτα (η αντίστοιχη επίδοση είναι 5,2 δλ.
για την κουπέ) ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά
στα 250 χλμ/ώρα. Στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας η M3
Convertible -όπως είναι η πλήρης ονομασία της- δεν αφήνει
περιθώρια για αρνητική κριτική, καθώς εφοδιάζεται με σύστημα
ελέγχου ευστάθειας (DSC), ABS και ενσωματωμένο σε αυτό σύστημα
CBC (Cornering Brake Control) για ασφαλέστερη πέδηση σε στροφή
ή σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Οι αναρτήσεις έχουν νέα
ρύθμιση και φυσικά "παρόν" είναι και το νέας γενιάς
διαφορικό -Variable M Differential Lock- μέσω του οποίου υπάρχει
η δυνατότητα μετάδοσης ακόμη και του 100% της κινητήριας δύναμης
στον τροχό με το μεγαλύτερο ποσοστό πρόσφυσης. Από πλευράς
παθητικής ασφάλειας το επίπεδο της Μ3 Convertible είναι επίσης
πολύ υψηλό καθώς έχει να επιδείξει έξι αερόσακους και δύο
εκτινασσόμενα ρολ μπαρ πίσω από τα πίσω καθίσματα.
Τα τονισμένα φτερά και το "μυώδες"
πίσω μέρος διαφοροποιούν σε θέματα εμφάνισης την ανοικτή έκδοση
της Μ3 σε σχέση με τις υπόλοιπες
κάμπριο εκδόσεις της μεσαίας BMW.
H M3 Convertible συνδυάζει τις αρετές των ανοικτών αυτοκινήτων
με τις υψηλές επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας των 3,2 λίτρων
και 343 ίππων.
Στο εσωτερικό του μοντέλου έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά υψηλής
ποιότητας ενώ ο εξοπλισμός παθητικής ασφάλειας είναι πλούσιος
περιλαμβάνοντας έξι αερόσακους και εκτινασσόμενα ρολ μπαρ.