Παντός είδους αερόσακοι βρίσκονται στον κατάλογο με τον εξοπλισμό -προαιρετικό και βασικό- του νέου μοντέλου. Εκτός αυτών, η εξέλιξη για την αποτελεσματικότερη λειτουργία των ζωνών ασφαλείας... στα Γαλλικά θέλει διπλούς προεντατήρες και περιοριστές εφαρμοζόμενης ισχύος από τις ζώνες στα σώματα των επιβατών. Από εκεί και πέρα, όλες οι θέσεις εμπρός και πίσω είναι εφοδιασμένες με βάσεις στήριξης παιδικού καθίσματος Isofix. Εξαιρετικά είναι και τα αποτελέσματα των εργοστασιακών δοκιμών πρόσκρουσης σε σταθερό αντικείμενο, που ακολούθησαν τις αντίστοιχες προσομοιώσεις σε υπολογιστή. Η δομή του αμαξώματος του νέου Megane, στην οποία περιλαμβάνονται και τα νέα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του, εξασφαλίζει άριστη συμπεριφορά του μοντέλου σε περίπτωση σύγκρουσης, με ικανοποιητική απορρόφηση της ισχύος που εκλύεται, από την οποία προκύπτει η διασφάλιση επαρκούς χώρου για την επιβίωση των επιβατών.
Στο βασικό εξοπλισμό της πεντάθυρης έκδοσης του μοντέλου ανήκουν οι 6 αερόσακοι, ενώ μπορεί επιπλέον να εφοδιαστεί και με δύο ακόμα (πλευρικούς για τους πίσω επιβάτες). Σαφής στόχος των τεχνικών της Renault ήταν η υψηλότερη δυνατή βαθμολόγηση της επίδοσης από το Euro NCAP για την παθητική ασφάλεια που προσφέρει το μοντέλο -κάτι που έχει συμβεί για πρώτη φορά με το Laguna II- και ο οποίος τελικά επιτεύχθηκε.
Οι εργοστασιακές δοκιμές πρόσκρουσης είχαν άριστα αποτελέσματα. Σε λίγες μέρες αναμένονται και τα αποτελέσματα των δοκιμών του Euro NCAP
ΔΟΚΙΜΗ Renault Megane II 1,4 5d Wanna be Best Seller...