Στο εσωτερικό του νέου Megane, πέραν των πολύ καλών σε ποιότητα υλικών και της σχεδίασης που καθιστά τη φιλοξενία των επιβατών ιδιαίτερα ευχάριστη, ιδιαίτερης προσοχής αξίζουν οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι για αντικείμενα. Από την πρώτη στιγμή, ο οδηγός και οι επιβάτες θα αισθανθούν ιδιαίτερα θετικά τόσο με τη σκληρότητα των καθισμάτων, όσο και με τα εξαιρετικά προσκέφαλα, που εκτός της ασφάλειας που προσφέρουν σε ενδεχόμενη σύγκρουση εκ των όπισθεν, βελτιώνουν και την αίσθηση της άνεσης.
Πολύ καλή είναι και η αίσθηση των χειριστηρίων της οποίας αποδέκτης γίνεται ο οδηγός, με την υφή των πλαστικών που τα επενδύουν να είναι ανάλογη. Σε επίπεδο εργονομίας, όλα βρίσκονται στις κατάλληλες θέσεις και αποστάσεις, προκειμένου η εξοικείωση του οδηγού με τον περιβάλλοντα χώρο να είναι άμεση και οι επιμέρους χειρισμοί να μην απαιτούν την απόσπαση της προσοχής από το δρόμο. Οι δύο ιδιαιτερότητες που συναντώνται δεν είναι άλλες από το σχήμα του χειρόφρενου -θυμίζει κάτι από Alfa Romeo 75- και φυσικά το πλήκτρο για την εκκίνηση/παύση της λειτουργίας του κινητήρα. Η εξοικείωση με αυτές όμως γίνεται άμεσα.
Το στοιχείο που θα ενοχλήσει τον οδηγό είναι οι φαρδιές πίσω κολόνες που περιορίζουν την ορατότητα κατά την οπισθοπορεία και συγκεκριμένα στους ελιγμούς στάθμευσης.
Το ταμπλό του Renault Megane II είναι λιτό και καλαίσθητο. Πολύ όμορφα είναι τα όργανα ελέγχου, ενώ την παράσταση κλέβει η υφή του ποιοτικού πλαστικού που επενδύει την επιφάνεια.
ΔΟΚΙΜΗ Renault Megane II 1,4 5d Wanna be Best Seller...