To Peugeot 306, αν και βρίσκεται στην παραγωγή αρκετά χρόνια, με τη βοήθεια των απαραίτητων "επιδερμικών" αλλαγών διατηρείται κομψό και ανταγωνιστικό. Ο κινητήρας της σειράς TU έχει πολύ καλή απόκριση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές λόγω της κοντής κλιμάκωσης του κιβωτίου και της χαμηλά αποδιδόμενης ροπής. Εκεί όμως όπου παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστικό είναι στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Το σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης στον πίσω άξονα βοηθά τον οδηγό στην εκμετάλλευση της απόδοσης του κινητήρα και το αμάξωμα είναι σε θέση να διαγράφει ιδανικές τροχιές προκαλώντας ελεγχόμενες τάσεις υπερστροφής. Παράλληλα το ακριβές σύστημα διεύθυνσης μεταφέρει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού. Οι διαθέσιμοι χώροι επαρκούν για πέντε άτομα ενώ ο μεγάλος και επίπεδος χώρος αποσκευών θα χωρέσει όλες τις αποσκευές τους. Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα διαθέτει μία πλαστική επένδυση σε απόχρωση μεταλλικού γκρι, ενώ κάτι αντίστοιχο συναντάται και στον πίνακα οργάνων δημιουργώντας μια ευχάριστη εικόνα. Στην έκδοση Meridian διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό (μεταξύ των άλλων και δερμάτινο σαλόνι) και προσφέρεται σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή.
To Peugeot 306 μετά το τελευταίο face lift διατηρεί κομψή εμφάνιση χωρίς να εντυπωσιάζει. Βασικό του πλεονέκτημα είναι ο ιδιαίτερα πλούσιος εξοπλισμός του σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.587
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
90/5.600*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
135/3.000*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
13,9*
60-100 χλμ./ώρα (δλ.)
-
80-120 χλμ./ώρα (δλ.)
-
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
182*
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
7,7*
Βάρος (κιλά)
1.100*
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
463*
Ο πίνακας οργάνων αλλά και η κεντρική κονσόλα διαθέτουν πλαστική επένδυση σε απόχρωση μεταλλικού γκρι δημιουργώντας μια ευχάριστη νότα στο ταμπλό.
8 μικρομεσαία σεντάν στα 1,6 λίτρα
Οταν το μέγεθος μετράει...