Η Γαλλική εταιρεία έχει
επιστρατεύσει όλες τις ικανότητες του σχεδιαστικού της
τμήματος και τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα που
διαθέτει, με στόχο να παρουσιάσει νέα μοντέλα που θα
της προσφέρουν ένα μεγαλύτερο ποσοστό στην πίτα των
πωλήσεων αυτοκινήτων, παγκοσμίως. Ενα από τα μοντέλα
που αναμένεται να "παρασυρθούν" από αυτόν
τον άνεμο αλλαγών είναι και το γνωστό Renault Twingo.
Η
παρουσίαση του πρώτου Renault Twingo έδωσε μια
νέα ώθηση στην κατηγορία των μικρών
κυρίως λόγω της πρωτοποριακής σχεδίασής
του και των μεγάλων χώρων που διέθετε.
Πρόσφατα η εταιρεία παρουσίασε και στη
χώρα μας μια facelift έκδοση του μοντέλου με
το νέο 16βάλβιδο κινητήρα χωρητικότητας
1.149 κ.εκ. που θα αποδίδει 76 ονομαστικούς
ίππους. Ομως οι δημιουργικές ανησυχίες
της Renault δεν σταματούν στην προσπάθεια
να κατασκευάσει ένα μοντέλο που θα
μπορεί να ανταγωνιστεί σε κάθε επίπεδο
τα σύγχρονα Opel Agila και Suzuki Wagon R+. Γι
αυτόν το λόγο ήδη έχει ξεκινήσει η
δημιουργία ενός νέου Twingo που όπως
φαίνεται από τα πρώτα σχέδια
διαφοροποιείται ριζικά από το υπάρχον
μοντέλο. Στα πρώτα στάδια της
δημιουργίας του νέου μοντέλου όπως
είναι φυσικό υπάρχουν αρκετές
εναλλακτικές σχετικά με την ταυτότητα
του μοντέλου. Οι δύο επιλογές που
απασχολούν στους κύκλους της Renault είναι
οι εξής: Α- Στη περίπτωση που οι άνθρωποι
της Renault εξετάσουν το ενδεχόμενο να
κινηθούν στα ίδια βήματα που
ακολουθήθηκαν στη δημιουργία του πρώτου
Twingo σχεδιάζοντας ένα μοντέλο που θα
περιλάμβανει στοιχεία από το Renault Super 5
και το πρώτο Renault 5, το αποτέλεσμα
ουσιαστικά θα είναι ένα Twingo MK2. Β- Η
δεύτερη και επικρατέστερη άποψη
αναφέρεται στη δημιουργία ενός νέου
σχήματος ξεκινώντας από λευκό χαρτί.
Αυτήν την εξέλιξη υποστηρίζει και ο
επικεφαλής της εταιρείας, Louis Schweitzer, που
επισημαίνει την ανάγκη για μεγάλους
χώρους στο εσωτερικό και υψηλά επίπεδα
λειτουργικότητας. Ετσι λοιπόν οι πρώτες
πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο
μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο σε μήκος από
τον προκάτοχό του και θα φτάνει τα 3,5
μέτρα ενώ αυξημένο θα είναι και το ύψος
του. Πάντως το ύψος του μοντέλου θα είναι
μικρότερο από τα 1.695 εκατοστά του Opel Agila,
καθώς ο κ. Schweitzer υποστηρίζει ότι στη
συγκεκριμένη κατηγορία τα μοντέλα
πρέπει να διαθέτουν χαμηλό κέντρο
βάρους καθώς αυτό βελτιώνει την οδική
συμπεριφορά τους. Από τα πρώτα σχέδια
γίνεται αντιληπτό πως το μελλοντικό Twingo
διαφοροποιείται ριζικά από το υπάρχον
μοντέλο. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα
έχουν τριγωνικό σχήμα και διάφανο
κρύσταλλο. Στο καπό, που συνεχίζει τη
μεγάλη κλίση που δημιουργεί το παρμπρίζ,
φιλοξενούνται οι μεγάλες εισαγωγές αέρα
που πλαισιώνουν το λογότυπο της
εταιρείας. Ο -μεγάλων διαστάσεων-
προφυλακτήρας διαθέτει μια επίσης
μεγάλη εισαγωγή αέρα. Χαρακτηριστικά
στοιχεία του πλαϊνού μέρους είναι τα
εξογκωμένα φτερά καθώς και δύο νεύρα που
διασχίζουν τις θύρες. Στο πίσω μέρος του
μελλοντικού Twingo δεσπόζει το τεράστιο
λογότυπο της εταιρείας και η
φουτουριστική σχεδίαση των τετράγωνων
φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό κύριο
μέλημα των ανθρώπων της εταιρείας ήταν η
αύξηση των χώρων κάτι που επιτυγχάνεται
λόγω των μεγαλύτερων διαστάσεων του
μοντέλου. Η παρουσίαση του μοντέλου
τοποθετείται χρονικά μέσα στο 2003 ενώ δεν
έχει γίνει γνωστή η γκάμα των κινητήρων
που θα χρησιμοποιεί. Πάντως θεωρείται
βέβαιο θα περιλαμβάνει το νέο κινητήρα
που διατίθεται και στην υπάρχουσα facelift
έκδοση του μοντέλου.
Η σχεδίαση του
μελλοντικού Renault Twingo διαφοροποιείται
πλήρως από το υπάρχον μοντέλο ενώ
αυξάνονται σημαντικά και οι εξωτερικές
διαστάσεις.
Η
μοντέρνα σχεδίαση του Twingo αναμένεται να
είναι από τα μεγαλύτερά του προτερήματα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι
τετράγωνα πίσω φωτιστικά σώματα.
Ο
κινητήρας των 1.298 κ.εκ. του Suzuki Wagon R+
διακρίνεται για τις επιδόσεις του και τα
χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου.
Από τα
δυνατά ατού του Opel Agila είναι οι μεγάλοι
χώροι καθώς και η καλή σχέση αξίας-τιμής
του.