ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/12/2000
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/12/2000
ΝΕΑ ΔΙΕΘΝΗ
 
Ετοιμη η C-Class Estate
 

Ολοκληρώνοντας την γκάμα των εκδόσεων της C-Class από πλευράς αμαξώματος, η Mercedes λάνσαρε τη στέισον βάγκον εκδοχή του μοντέλου. Το όνομα της έκδοσης είναι C-Class Estate και η επίσημη παρουσίασή του θα γίνει στις αρχές Ιανουαρίου στην Εκθεση του Ντιτρόιτ. Οπως φαίνεται και στις πρώτες εργοστασιακές φωτογραφίες, το βασικό χαρακτηριστικό της σχεδίασης της στέισον βάγκον έκδοσης είναι η έντονα καμπύλη γραμμή της οροφής, ειδικά στο πίσω μέρος. Ο επιπλέον όγκος στο πίσω μέρος του αμαξώματος της C-Class φαίνεται ότι συνδυάζεται αρμονικά με τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου δημιουργώντας ένα αρκετά ευχάριστο σύνολο. Νέο στοιχείο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι φυσικά τα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι τοποθετημένα σε κάθετη θέση αλλά χαμηλά ακριβώς πάνω από τον προφυλακτήρα. 
Στοιχεία για τις εξωτερικές διαστάσεις της C-Class Estate δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί και συνεπώς δεν μπορούν γίνουν συγκρίσεις με την τετράθυρη έκδοση. Σε ό,τι αφορά όμως τους διαθέσιμους χώρους για αποσκευές η νέα έκδοση της μεσαίας Mercedes αναμένεται να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς υποψήφιους πελάτες. Ο χώρος αποσκευών λοιπόν έχει χωρητικότητα 470 λίτρων, τιμή η οποία αυξάνεται στα 1.384 λίτρα όταν αναδιπλωθούν πλήρως τα πίσω καθίσματα. Με την πλήρη αναδίπλωση, δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης με εμβαδόν 1,5 τ.μ. 
Από πλευράς κινητήρων το νέο μοντέλο εφοδιάζεται με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης στα 2,0 λίτρα και ένα στα 2,6 λίτρα τα οποία αποδίδουν αντίστοιχα 129, 163 και 170 ίππους. Διαθέσιμος θα είναι όμως και ένας V6 στα 3,2 λίτρα με ισχύ 218 ίππων ο οποίος εμφανίζεται για πρώτη φορά στην γκάμα της C-Class και θα εφοδιάζει και τη σεντάν έκδοση. Οι πωλήσεις της C-Class Estate θα ξεκινήσουν τον προσεχή Μάρτιο.



Η C-Class Estate έχει να επιδείξει μεγάλους χώρους για αποσκευές αλλά και αρκετά σύγχρονη εμφάνιση με σημαντικές "δόσεις" καμπύλων γραμμών ειδικά στην οροφή και το πίσω μέρος του αμαξώματος.



Οι πωλήσεις της στέισον βάγκον εκδοχής της Mercedes C-Class θα ξεκινήσουν (όπως και της Sports Coupe) το Μάρτιο του 2001.