... για το Megane 1,4 Coupe και το
ανάποδο τιμόνι.
Είμαι ένας από τους πιο
πιστούς σας αναγνώστες αλλά και φίλους
του περιοδικού σας. Αν και σας διαβάζω
αρκετό καιρό, είναι η πρώτη φορά που σας
γράφω. Ο λόγος είναι ότι μου έχουν
δημιουργηθεί μερικές απορίες σχετικά με
κάποια από τα γραφόμενά σας, τις οποίες
και θα ήθελα να μου τις εξηγήσετε: α)Γιατί υπάρχει διαφορά στις
τιμές της ισχύος, της επιτάχυνσης και
της κατανάλωσης του Renault Megane 1,4 Coupe
ανάμεσα στον πίνακα με τις αξιολογήσεις
καινούργιων (97 ίπποι, επιτάχυνση από 0-100
χλμ./ώρα σε 11 δευτερόλεπτα και
κατανάλωση 8,5 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα)
και στον πίνακα
με τις τιμές των επιβατικών (95 ίπποι,
επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4
δευτερόλεπτα και κατανάλωση 6,5 λίτρα/100
χλμ. αντίστοιχα). Τελικά ποιό από τα δύο
που γράφετε ισχύει; β) Τί είναι το ανάποδο τιμόνι το
οποίο βλέπω να αναφέρετε συχνά στα
γραφόμενά σας;
Σπανός Νικ., Κυψέλη.
α)Η
πρώτη σας απορία έχει απαντηθεί αρκετές
φορές μέσα από τις σελίδες του
περιοδικού μας. Οι διαφορές στις τιμές
της ισχύος, της επιτάχυνσης στα 0-100 χλμ./ώρα
αλλά της κατανάλωσης του Renault Megane 1,4 Coupe
οφείλονται στο γεγονός ότι στους μεν
πίνακες αξιολόγησης αναγράφονται οι
μετρήσεις που έχουν γίνει από εμάς και
είναι πιστοποιημένες κατά ISO 9002 ενώ
στους πίνακες με τις τιμές επιβατικών οι
τιμές που δίνουν οι αντιπροσωπείες. β) Ανάποδο
τιμόνι ονομάζεται η τεχνική της
οδήγησης που χρησιμοποιείται για τον
έλεγχο της έντονης υπερστροφής. Δηλαδή
όταν το πίσω μέρος του αυτοκινήτου
πετάγεται προς το αντίθετο μέρος από
αυτό που στρίβεις, ανάποδο τιμόνι είναι
το να γυρίσεις το τιμόνι προς το μέρος
που έχει φύγει εκτός το αυτοκίνητο.