Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων που κινεί το Daihatsu YRV είναι σύγχρονος τεχνολογικά με 16 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, σύστημα πολλαπλού ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (DVVT). H απόδοσή του έφτασε τους 87 δυναμομετρημένους ίππους -όσους ανακοινώνει και ο κατασκευαστής- και τα 124 Nm ροπής -έναντι 120 Nm που ανακοινώνει ο κατασκευαστής-, τιμές πολύ καλές για τη χωρητικότητά του. Από τις χαμηλές στροφές ο σύγχρονος κινητήρας του YRV παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα και είναι σε θέση να κινήσει άνετα το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη χωρίς ο οδηγός να καταφύγει συνεχώς σε αλλαγές σχέσεων. Ανάλογη είναι και η ευστροφία του, όπου μέχρι το όριο περιστροφής του δείχνει πρόθυμος. Επίσης έχει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Στα θετικά σημεία του συγκαταλέγεται και η χαμηλή κατανάλωση, η οποία κυμάνθηκε σε μεικτή διαδρομή στα 7,2 λίτρα/100 χλμ. Το κιβώτιο των ταχυτήτων έχει χαλαρή αίσθηση και οι τρεις πρώτες σχέσεις έχουν σχετικά κοντή κλιμάκωση.
Ο κινητήρας των 1,3 λίτρων που κινεί το YRV είναι σύγχρονος τεχνολογικά και έχει πολύ καλή απόδοση, ευστροφία και ελαστικότητα.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Daihatsu YRV 1,3 Ακολουθώντας τη νέα "μόδα"