Μοντέλο της μικρής κατηγορίας, με έμφαση στην άνεση, την οδική συμπεριφορά, την ευχρηστία και βέβαια το design. Χάρη στον κινητήρα των 1.600 κ.εκ., μπορεί να κινείται και αρκετά σβέλτα.
Εξωτερικά, μόνο ο προσεκτικός παρατηρητής θα προσέξει την επινικελωμένη απόληξη της εξάτμισης, που άλλωστε είναι και το μόνο σημείο στο οποίο διαφέρει η συγκεκριμένη έκδοση του 206 από τις υπόλοιπες.
Το 8βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,6 λίτρων αποδίδει 90 ίππους στις 5.630 σ.α.λ., που δεν αρκούν για να κάνουν το αυτοκίνητο να
"βάζει φωτιά στο δρόμο", αλλά του προσδίδουν αξιοπρεπείς επιδόσεις. Ο οδηγός, εκμεταλλευόμενος το δυνατό κινητήρα, το εξαιρετικό πλαίσιο και τις πολύ καλές αναρτήσεις, μπορεί να κινηθεί γρήγορα με το μικρό γαλλικό GT.
"Σύμμαχοί" του θα είναι το ακριβές και ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης, καθώς και τα ανθεκτικά και με καλή αίσθηση φρένα. Στις ευθείες, η σταθερότητα του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή, ενώ και στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες και η κατευθυντικότητα υποδειγματική. Σε γενικές γραμμές, το 206 1,6 συμπεριφέρεται ουδέτερα κάτω από όλες τις συνθήκες.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου θα φιλοξενηθούν με άνεση 4 επιβάτες. Στη διάθεση αυτών υπάρχουν όλες οι συνηθισμένες ηλεκτρικές ευκολίες, καθώς και κλιματισμός. Ο χώρος για τις αποσκευές έχει χωρητικότητα 245 λίτρα και χαμηλό κατώφλι. Η ποιότητα των επενδύσεων στα καθίσματα είναι πολύ καλή. Ανάλογα καλή είναι και η εργονομία. Μόνη
"παραφωνία" σε επίπεδο εργονομίας είναι η θέση των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος.
Η παθητική ασφάλεια του μοντέλου βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, αφού ο σχετικός εξοπλισμός είναι αρκετά καλός, ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο ABS και αερόσακος συνοδηγού.