Πολυμορφικό με άνετους χώρους, καλή ποιότητα κατασκευής και έναν αρκετά δυνατό κινητήρα. Το μεγάλο της σειράς Α, είναι πολύ ευέλικτο μέσα στην πόλη και αρκετά στιβαρό σε μεγαλύτερες ταχύτητες..
Δεν πρόκειται βέβαια για μια κατασκευή αγωνιστικού τύπου, αλλά για την πιο σβέλτη έκδοση της σειράς Α. Ο χαρακτηριστικός σφηνοειδούς σχήματος κινητήρας, που φοράει αποκλειστικά η Α, μεγάλωσε και έφτασε τα 1.898 κ.εκ. Ο κινητήρας αυτός δεν έχει τίποτα από τα σύγχρονα καλούδια. Είναι απλός 8βάλβιδος και αποδίδει 125 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Το κιβώτιο που τον συνοδεύει έχει κοντές σχέσεις και μιας και το συνολικό βάρος περιορίζεται κάτω από τον έναν τόννο, οι επιδόσεις είναι αρκετά καλές. Μέσα στην κίνηση το Mercedes A190 θυμίζει ζιζάνιο, αφού μπορεί να "χωθεί" εύκολα παντού.
Εκεί όμως όπου μας τα χαλάει η Α190 είναι στο σύστημα διεύθυνσης, καθώς αυτό δεν έχει την απαιτούμενη αίσθηση, ενώ εμφανίζει απότομες αντιδράσεις. Στο δρόμο το αυτοκίνητο επηρεάζεται από τους πλευρικούς ανέμους και παρά το γεγονός ότι τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά μεγάλα, οι τεράστιοι τροχοί του έχουν τη τάση να ακολουθούν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το λαμπάκι του ESP πάντως αναβοσβήνει αποτρέποντας τον οδηγό να πιέσει παραπάνω την κατάσταση. Η περίπτωση πάντως να βρεθεί το αυτοκίνητο εκτός δρόμου είναι εξαιρετικά απίθανη, αφού, πέρα από το ESP, για τον έλεγχο της πρόσφυσης υπάρχει και το ASR, ενώ το ABS των φρένων διαθέτει και το σύστημα BAS. Σε επίπεδο άνεσης τα πράγματα δεν είναι τόσο ευχάριστα, αφού η ανάρτηση έχει σκληρύνει σε σχέση με τις πιο "απλές" εκδόσεις ενώ τα χαμηλού προφίλ ελαστικά φιλτράρουν ελάχιστα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.