Ελπίζοντας να κερδίσει ένα σημαντικό μέρος και από τη δύσκολη ευρωπαϊκή αγορά μεγάλων οχημάτων εκτός δρόμου, η GM εδώ και χρόνια παρουσίασε το Chevrolet Blazer, ένα μοντέλο προσαρμοσμένο περισσότερο στα ευρωπαϊκά παρά στα αμερικανικά-πομπώδη γούστα, κάτι που είναι εμφανές από την πρώτη ματιά, καθώς το τετρακίνητο της Αμερικανικής εταιρείας κρίνεται ως αρκετά διακριτικό για τα μέχρι τώρα σχεδιαστικά δεδομένα της. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από πολύ καλής ποιότητας υλικά, το τελικό φινίρισμα των οποίων είναι άψογο. Η δε απουσία τριγμών είναι παντελής, ακόμη κι αν η κίνηση του οχήματος γίνεται σε δύσκολες, μακριά από την άσφαλτο, διαδρομές. Ωστόσο, η εργονομία είναι σύμφωνη με τα αμερικανικά δεδομένα και οι πολυδιακόπτες που είναι αριστερά από το τιμόνι απαιτούν κάποια εξοικείωση, όπως και ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου που είναι τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού. Ο εξοπλισμός ακόμη και στη «φθηνή» έκδοση είναι πολύ πλούσιος. Οι εσωτερικοί χώροι του Blazer είναι μεγάλοι και 5 ενήλικες μπορούν να φιλοξενηθούν με ιδιαίτερη άνεση. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος και η χωρητικότητά του φθάνει τα 455 λίτρα, ενώ μπορεί να αυξηθεί μέχρι και τα 2.100 λίτρα, χάρη στο διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Παρά τα 1.915 κιλά του αμαξώματος, το Blazer κινείται με γρήγορους, για την κατηγορία, ρυθμούς. Οι πολύ καλές επιδόσεις οφείλονται στο θηριώδη εξακύλινδρο διάταξης V κινητήρα των 4,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 193 ίππους στις 4.400 σ.α.λ. και 345 Nm ροπής στις 3.400 σ.α.λ. Πολύ καλή είναι και η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ακόμη και στις κλειστές ασφάλτινες διαδρομές και με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, το Blazer είναι ουδέτερο, αν βέβαια ο οδηγός του αποφύγει τις υπερβολές. Ωστόσο, η υπερβολικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης συντελεί ώστε ενίοτε το Blazer να εμφανίζει φαινόμενα πλεύσης τα οποία όμως δεν επηρεάζουν την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του. Στο χώμα και έχοντας επιλέξει την τετρακίνηση, το τετρακίνητο της Chevrolet ισοπεδώνει τα πάντα και η ανάρτηση καταπίνει κάθε ανωμαλία του εδάφους. Όμως, ο πίσω άκαμπτος άξονας με φύλλα σούστας αδυνατεί κάπως να διατηρήσει τους αντίστοιχους τροχούς σε επαφή με το έδαφος όταν αυτοί περνούν πάνω από εγκάρσια χαντάκια.