Η Nissan με την κορυφαία έκδοση του Primera 2,0 CVT M-6 εκτός από πολύ καλή ποιότητα, διαθέτει και κορυφαία τεχνολογία καθώς οι Ιάπωνες έκαναν ένα τολμηρό βήμα, τοποθετώντας το κιβώτιο με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις στο μεσαίο μοντέλο τους. Οι διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου δεν είναι σημαντικές και εστιάζονται μόνο στις 16άρες ζάντες ελαφρού κράματος και στα φαρδύτερα ελαστικά. Στο εσωτερικό, η προσπάθεια δημιουργίας μιας πιο σπορτίφ εικόνας είναι φανερή, με το λευκό φόντο στα όργανα αλλά και τα τύπου μπάκετ καθίσματα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι αλουμινένιες "πινελιές" στο τιμόνι και στο μοχλό ταχυτήτων. Η έκδοση CVT κινείται από το 2λιτρο κινητήρα με τις 16 βαλβίδες και αποδίδει 140 ονομαστικούς ίππους στις 5.800 σ.α.λ. ενώ συνεργάζεται αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο. Το τελευταίο είναι ένα αυτόματο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να δουλεύει συνεχώς στο ωφέλιμο φάσμα στροφών του. Μέσα στην πόλη συμπεριφέρεται σαν ένα απλό αυτόματο κιβώτιο αλλά όταν ο οδηγός θελήσει να επιταχύνει άμεσα, τότε ο ηλεκτρονικός έλεγχος του κιβωτίου επιλέγει την κατάλληλη θέση ώστε ο κινητήρας να αποδόσει τη μέγιστη ισχύ του συνεχόμενα και χωρίς σκορτσαρίσματα. Σε γενικές γραμμές διευκολύνει τον οδηγό περισσότερο από ένα απλό αυτόματο κιβώτιο, είναι πιο οικονομικό και επιπλέον δεν έχει απότομες αντιδράσεις.
.
Αξίζει για:
1.
Τεχνολογικές καινοτομίες με το ιδιαίτερα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο.