Η εξωτερική σχεδίαση του ιαπωνικού μοντέλου δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας, γεγονός που, όπως φαίνεται, δεν ήταν επιδίωξη του κατασκευαστή. Πρωταρχικός στόχος ήταν η κάλυψη των πρακτικών αναγκών μιας πολυμελούς οικογένειας και όχι ο εντυπωσιασμός του αγοραστικού κοινού μέσω της σχεδίασης.
Στο δυόμισι όγκων αυτοκίνητο ακολουθείται συντηρητική σχεδίαση. Στο εμπρός μέρος υπάρχει η γνωστή μάσκα της εταιρείας, ενώ ο προφυλακτήρας είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος διακρίνονται δύο τραπεζοειδή φωτιστικά σώματα, που βρίσκονται στις γωνίες του αμαξώματος. Το πίσω παρμπρίζ είναι αρκετά μεγάλο και σε συνδυασμό με τις στενές πίσω κολώνες προσφέρει πολύ καλή ορατότητα.
Στο εσωτερικό μέρος η σχεδίαση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι προσφέρει κάποια καινοτομία. Εκτός από τα καλής ποιότητας υλικά, υπάρχει και η κλασική λωρίδα ξύλου που δίνει έναν τόνο πολυτέλειας. Πέντε επιβάτες θα βολευτούν χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις, ενώ η παρουσία της πέμπτης πόρτας αποδεικνύεται πρακτική και εύχρηστη όσον αφορά τις ανάγκες μεταφοράς πολλών αποσκευών. Τα 380 λίτρα του χώρου αποσκευών ικανοποιούν τις ανάγκες μιας οικογένειας.
Το μηχανικό σύνολο που κινεί το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με την ευστροφία και την πολιτισμένη του λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Η ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει είναι καλή παρά τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων με το οποίο συνεργάζεται. Οι επιταχύνσεις τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει, βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, με την κατανάλωση να κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα. Κατά την κίνηση μέσα στην πόλη το Civic παρουσιάζεται εύχρηστο και ευκολοδήγητο. Το υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης είναι σαφές και βοηθά στην ευελιξία, ιδιαίτερα κατά το παρκάρισμα. Στην ευθεία κυριαρχεί η σταθερότητα, ενώ στις στροφές είναι ουδέτερο.