Σχεδιαστικά το σπορ μοντέλο διαθέτει ό,τι καλύτερο, παρουσιάζοντας ένα
"μυώδες", εντυπωσιακό και αεροδυναμικό αμάξωμα. Το επιθετικό στυλ του αυτοκινήτου
"φωνάζει" από μακριά, καθώς η μπροστινή μάσκα πλησιάζει πολύ στο έδαφος, το καπό εμπλουτίζεται με δύο έντονα νεύρα, ενώ οι προβολείς χαμηλά συμπληρώνουν την εντυπωσιακή εικόνα. Στο πίσω μέρος η σύνδεση του προφυλακτήρα με το αμάξωμα επιτυγχάνεται αρμονικά, άλλη μια απόδειξη της προσεγμένης σχεδίασης.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεσπόζουν η καλή ποιότητα κατασκευής, η καλή συναρμολόγηση των υλικών και το εξίσου καλό φινίρισμα. Ο σχεδιασμός του ταμπλό διατηρεί τα εντυπωσιακά στοιχεία του εξωτερικού μέρους. Διαθέτει καλή εργονομία, ενώ ο οδηγός θα βρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον πίνακα οργάνων. Η θέση οδήγησης διαθέτει αρκετές ρυθμίσεις οι οποίες σε συνδυασμό με αυτές του τιμονιού θα βολέψουν σχεδόν όλους όσους καθίσουν σε αυτή. Ωστόσο ένα ιδιαίτερα ψηλό άτομο θα αντιμετωπίσει ορισμένες δυσκολίες (με το εσωτερικό ύψος), όπως και αυτοί που θα επιχειρήσουν να στριμωχτούν στο πίσω κάθισμα. Εκεί οι χώροι για το κεφάλι και τα πόδια δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Με στόχο την ευκολία κατά τη μετακίνηση οι κατασκευαστές έχουν εφαρμόσει σχεδιαστικές λύσεις, όπως τις θήκες για ποτήρια στη βάση της κεντρικής κονσόλας του ταμπλό αλλά και το μικρό ντουλαπάκι ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα το οποίο είναι ιδιαίτερα πρακτικό και με μεγάλη χωρητικότητα. Κάτω από το καπό του το Coupe
"φιλοξενεί" τον 1.600άρη κινητήρα που αποδίδει 108 ίππους. Αν και το αμάξωμα είναι βαρύ, οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι πολύ καλές, όπως και τα οδικά χαρακτηριστικά που μπορούν να προσφέρουν στον οδηγό αρκετές στιγμές απόλαυσης. Οι αναρτήσεις έχουν μαλακή ρύθμιση, με αποτέλεσμα το αμάξωμα να παίρνει κλίσεις στις στροφές, χωρίς περαιτέρω αντιδράσεις.