ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/1/2004
Test mtx
Renault Grand Espace 2,0T
Lost in Grand (E)Space
Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος από το απλό Espace και ανέρχεται σε 456 λίτρα.
Η Renault απευθυνόμενη σε εκείνους τους οικογενειάρχες οι οποίοι έχουν πραγματικά μεγάλες ανάγκες σε χώρους διαθέτει στην αγορά το Grand Espace τη μεγαλύτερη έκδοση του μεγάλου πολυχρηστικού της.
Η Renault απευθυνόμενη σε εκείνους τους οικογενειάρχες οι οποίοι έχουν πραγματικά μεγάλες ανάγκες σε χώρους, διαθέτει στην αγορά το Grand Espace τη μεγαλύτερη έκδοση του μεγάλου πολυχρηστικού της. Σχεδιαστικά δεν υπάρχουν διαφορές, όμως από το μέσον περίπου το αμαξώματος και προς το πίσω μέρος είναι αισθητή η αύξηση του μήκους του αμαξώματος και του πίσω προβόλου. Συνολικά το μήκος του αμαξώματος είναι μεγαλύτερο κατά 200 χιλ. ενώ το μήκος του μεταξονίου είναι αυξημένο κατά 65 χιλ., πάντα σε σύγκριση με το “μικρό” Espace. Λογικό επακόλουθο είναι λοιπόν να υπάρχει βελτίωση στους παρεχόμενους χώρους για αποσκευές αλλά και επιβάτες. Συγκεκριμένα ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 456 λίτρα με τα επτά καθίσματα σε κανονική θέση (έναντι 291 λίτρων του Espace). Σε ό,τι αφορά τους επιβάτες, οι πραγματικά προνομιούχοι είναι αυτοί που βρίσκονται στις δύο πρώτες σειρές καθώς οι μετρήσεις έδειξαν 78 χιλ. ελεύθερο χώρο για το κεφάλι του οδηγού, 30 χιλ. για το κεφάλι αυτών που κάθονται στη δεύτερη σειρά και 156 χιλ. για τα γόνατά τους. Ικανοποιητικό είναι το εσωτερικό πλάτος στην τρίτη σειρά γεγονός που δείχνει ότι οι εκεί “φιλοξενούμενοι” δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με το χώρο για τους ώμους τους. Αντίθετα ορισμένες μικρές παραχωρήσεις ενδέχεται να ζητηθούν από αυτούς σχετικά με τον “αέρα” για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Σε γενικές γραμμές πάντως επτά ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα εκμεταλλευόμενοι πλήρως τους πολυάριθμους χώρους για αντικείμενα, τα περιστρεφόμενα εμπρός καθίσματα και άλλες λύσεις όπως τα τραπεζάκια στις πλάτες όλων των καθισμάτων, τις ποτηροθήκες και τα λοιπά στοιχεία που μπορούν να καταστήσουν τη μετακίνηση στο εσωτερικό πολύ ευχάριστη. Έκδηλος είναι δε ο hi-tech χαρακτήρας της κατασκευής με γνωρίσματα όπως το ηλεκτρονικό χειρόφρενο το οποίο πρωτογνωρίσαμε στο Vel Satis και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στο δρόμο, η άριστη ορατότητα και η υψηλού επιπέδου άνεση θα γοητεύσουν οδηγό και επιβάτες. Ο επιπλέον όγκος του οχήματος γίνεται αισθητός σε αντίθεση με το βάρος το οποίο είναι συγκρατημένο σε αποδεκτά επίπεδα. Μάλιστα η αναλογία βάρους είναι πιο ισορροπημένη στο Grand Espace απ’ ό,τι στο “μικρό” αδελφό του (57:43 έναντι 60:40 εμπρός και πίσω αντίστοιχα). Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της Renault με απόδοση 165 ονομαστικών ίππων τα καταφέρνει πολύ καλά και επιτυγχάνει παρόμοιες επιδόσεις. Η οδική συμπεριφορά είναι καλή και ασφαλής. Καλή είναι η απόδοση των φρένων αλλά και η αίσθηση του τιμονιού αν και μετριάζεται όσο η ταχύτητα κίνησης αυξάνεται.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ο 2λιτρος turbo κινητήρας του Grand Espace παρέχει καλές επιδόσεις παρά το αυξημένο βάρος του αμαξώματος.

Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος από το απλό Espace και ανέρχεται σε 456 λίτρα.