Στην ευθεία το Idea παρουσιάζεται σταθερό. Παράλληλα η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση αμβλύνει αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα διανύσει κανείς με το Idea γίνεται άμεσα αντιληπτό, πως οι τεχνικοί της Fiat έδωσαν μεγαλύτερη βαρύτητα στην προσφερόμενη άνεση. Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ τα αναπαυτικά καθίσματα συμβάλλουν και αυτά με τη σειρά τους στην πολύ καλή άνεση. Το πρόγραμμα "City" της ηλεκτρικής υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης κάνει το τιμόνι... πούπουλο στο παρκάρισμα, αλλά δεν ενδείκνυται κατά την κίνηση, καθώς δεν μεταφέρει καμία αίσθηση στα χέρια του οδηγού (π.χ. σε ένα απότομο ελιγμό).
Στον αυτοκινητόδρομο το Idea παραμένει σταθερό εμπνέοντας ασφάλεια στον οδηγό, ενώ οι θόρυβοι που προέρχονται από την κύλιση των τροχών και την αεροδυναμική αντίσταση έχουν λογική ένταση. Σε μία διαδρομή με στροφές το Idea δε θα "κεντρίσει" τον οδηγό να κινηθεί στα όρια. Το τιμόνι δεν διακρίνεται για την αίσθηση που μεταφέρει όσον αφορά το πάτημα και τη θέση των τροχών, ωστόσο η αμεσότητά του είναι ικανοποιητική. Παράλληλα η ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει στο αμάξωμα την εμφάνιση αισθητών κλίσεων. Σε ενδεχόμενο που ο οδηγός εκτιμήσει λάθος μια στροφή, το Idea δε θα ξαφνιάσει με απότομες αντιδράσεις σε μέτριας ποιότητας άσφαλτο, καθώς η υποστροφή έρχεται προοδευτικά. Η αντίδραση αυτή του αμαξώματος είναι αισθητά μειωμένη σε καλής ποιότητας δρόμο, χάρη και στα φαρδιά ελαστικά διάστασης 195/60 με τους τροχούς των 15 ιντσών. Τέλος, τα φρένα έχουν πολύ καλή απόδοση, ενώ ανάλογη είναι η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός στο πάτημα του πεντάλ.
Οι κλίσεις στις στροφές που εμφανίζει το μικρό πολυχρηστικό Fiat είναι αισθητές. Το τιμόνι είναι ελαφρύ, ενώ τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση.