Η πλαϊνή όψη της SLK είναι εντυπωσιακή και η συμβάλει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα της.
Οκτώ χρόνια έπειτα από την είσοδό της στην αγορά, η SLK, "ο βασιλιάς" των ανοικτών και διθέσιων οχημάτων, επιστρέφει κυριολεκτικά δριμύτερη.
H δεύτερη γενιά ενός εκ των πιο επιθυμητών ανοικτών αυτοκινήτων ξεκινά την εμπορική της πορεία και στη χώρα μας. Ο λόγος για τη νέα SLK, στην ιστορία της οποίας μόλις άνοιξε το δεύτερο κεφάλαιο. Η Μercedes δεν έδειξε καμία πρόθεση συμβιβασμού σε ό,τι αφορά την αισθητική του νέου της προϊόντος και πώς θα μπορούσε άλλωστε, αφού η SLK έπειτα από το λανσάρισμά της το φθινόπωρο του 1996 έχει πουλήσει περισσότερα από 308.000 αυτοκίνητα και έχει αποκτήσει από τα πρώτα κιόλας χρόνια της πορείας της εμβληματική σημασία για την εταιρεία. Ξεκάθαρη είναι η στροφή της Mercedes σε ένα ύφος ιδιαίτερα επιθετικό και "αθλητικό" καθώς ολόκληρο το εμπρός μέρος είναι μια παραπομπή στην αγωνιστική κληρονομιά της και συγκεκριμένα στα μονοθέσια της Formula 1. To προτεταμένο τμήμα του εμπρός καπό με το μεγάλο σήμα της εταιρείας και τα δύο μικρά πτερύγια εκατέρωθέν του είναι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές.
Έντονες δόσεις δυναμισμού πηγάζουν όμως και από τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα σε σχήμα αντεστραμμένης σταγόνας αλλά και από τους τρεις αεραγωγούς στον προφυλακτήρα. Η πλαϊνή όψη κεντρίζει το ενδιαφέρον χάρη στα τονισμένα φτερά αλλά κυρίως λόγω του σχεδιαστικού νεύρου το οποίο ξεκινά από τα πίσω φτερά και καταλήγει στην εμπρός κολόνα αλλά σε ένα επίπεδο χαμηλότερο από αυτό του εμπρός καπό. Αυτή η επιλογή μαζί με το ανυψωμένο πίσω μέρος είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για το "γαμψό" και σφηνοειδές σχήμα της SLK. Αντίστοιχα, το πίσω άκρο τoυ Γερμανικού ρόουντστερ κυριαρχείται από καμπύλες γραμμές και είναι ιδιαίτερα μυώδες. Την απαραίτητη λάμψη που πάντως δε δείχνει να στερείται η SLK, έρχονται να προσθέσουν τα 32 συνολικά LEDs στα πίσω φωτιστικά σώματα που εντυπωσιάζουν κατά τις νυχτερινές ώρες. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι εντελώς νέα και το επίπεδο ποιότητας δείχνει ότι είναι ξανά ο "βαρύς οπλισμός" και ένα από τα βασικά θέλγητρα της Γερμανίδας καλλονής. Αλλαγές υπάρχουν και στην οροφή αλλά και γενικά στον τομέα των μηχανικών μερών ενώ οι τιμές ξεκινούν από 45.400 ευρώ για την έκδοση 200 Κοmpressor (1,8 λίτρα 163 ίπποι) που δοκιμάσαμε, κόστος που θεωρείται λογικό. Το στοιχείο που δεν άλλαξε είναι το πρεστίζ που εκπέμπει το εν λόγω όχημα και η ψυχολογική επίδραση που ασκεί στους εξωτερικούς παρατηρητές.
Μας άρεσε
Το νέο σχήμα των καθισμάτων.
Το νέο ρύγχος και το μεγάλο σήμα της εταιρείας.
Δε μας άρεσε
Οι δύο ποτηροθήκες στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας επηρεάζουν την ορατότητα και την αισθητική.
Το "αεροκασκόλ" είναι πρωτοποριακό αλλά σαν αίσθηση η παροχή αέρα στον αυχένα συχνά δεν ήταν ευχάριστη.
Καλός ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με τους 163 ίππους
Iσχυρός, με αμεσότητα στο τράβηγμα και αρκετά πολιτισμένη λειτουργία, ο εικονιζόμενος κινητήρας ταιριάζει "γάντι" στην SLK.
Ένα από τα βασικά νέα στοιχεία της SLK δεύτερης γενιάς είναι ο εφοδιασμός της στην έκδοση SLK 200 με κινητήρα χωρητικότητας 1,8 λίτρων και όχι 2,0 λίτρων όπως ίσχυε μέχρι πρότινος. Πρόκειται για το γνωστό τετρακύλινδρο και 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο με ισχύ 163 ονομαστικών ίππων. Το εν λόγω μοτέρ διαθέτει μηχανικό υπερσυμπιεστή (Kompressor), μεταβλητή ρύθμιση εκκεντροφόρων, ράβδους εξισορρόπησης αλλά και εναλλάκτη θερμότητας. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός ταιριάζει απόλυτα στην βασική έκδοση της νέας Mercedes SLK παρέχοντας πολύ καλή ελαστικότητα, μικρή υστέρηση στις εντολές που δίνει ο οδηγός με το πάτημα το δεξιού πεντάλ καθώς και ελαφρώς μειωμένα επίπεδα θορύβου ειδικά στο "ρελαντί" και στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές χωρίς όμως να παρουσιάζουν μεταβολή σε σχέση με αυτές της
απελθούσης SLK 200 Kompressor.