Προβλέψιμη, ευχάριστη αλλά και απότομη συμπεριφορά χωρίς το ESP
Η πρώτη σημαντική αλλαγή στα μηχανικά μέρη της SLK αφορά την τοποθέτηση συστήματος διεύθυνσης με υδραυλική κρεμαγιέρα και όχι με επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια όπως ίσχυε για όλες τις Mercedes στα μέσα της δεκαετίας του '90. Η δεύτερη αφορά την εμπρός ανάρτηση όπου αντί των διπλών ψαλιδιών υπάρχει μια δομή τριών συνδέσμων με γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκό και ένα εγκάρσιο τμήμα εν είδει υποπλαισίου (στον πίσω άξονα διατηρήθηκαν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι με επεμβάσεις κυρίως στα ελαστικά σημεία στήριξης). Η διαφορά προς το καλύτερο στην αίσθηση του τιμονιού και την κατευθυντικότητα διαπιστώνεται άμεσα, συνεχίζει όμως να υπάρχει μια ασάφεια στην θέση της ευθείας χωρίς πάντως να δυσαρεστεί τον οδηγό. Αντίστοιχα βελτίωση υπάρχει και στο πάτημα του οχήματος (τα μετατρόχια είναι σημαντικά αυξημένα) αλλά και στην ακαμψία του πλαισίου, απόρροια των ενισχύσεων, μερικές από τις οποίες είναι ορατές στο κάτω μέρος του οχήματος. Ο οδηγός απολαμβάνει μια θετική, σφικτή αίσθηση στο δρόμο και οδική συμπεριφορά η οποία με το ESP σε λειτουργία είναι ουδέτερη με μικρές μόνο τάσεις υποστροφής (η υπερστροφή εκμηδενίζεται σχεδόν εν τη γενέσει της). Το όχημα μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα με αυτά τα χαρακτηριστικά. Οταν το ESP είναι στη θέση "ΟFF" η υπερστροφή εμφανίζεται εύκολα. Ο έλεγχος είναι εφικτός απλώς χρειάζεται εξοικείωση διότι η αντίδραση αυτή είναι απότομη (Kompressor γαρ). Κορυφαία σε απόδοση είναι τα φρένα.
Όταν το ESP βρίσκεται στη θέση ΟFF, η υπερστροφή εμφανίζεται ακόμη και με σχετικά μικρή πίεση στο πεντάλ του γκαζιού.
Όταν το ESP λειτουργεί, η SLK μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα και σχεδόν ουδέτερα. Η επέμβαση του ESP είναι ιδιαίτερα δυναμική.