Το Α6 εμφανίζει υποδειγματική σταθερότητα στις ευθείες.
To νέο Audi A6 αποτελεί ένα πολυσύνθετο αυτοκίνητο. Προσφέρει απολαυστικές και υπερασφαλείς μετακινήσεις, ενώ συνδυάζει πολυτέλεια, άνεση και επιβλητική σχεδίαση ικανοποιώντας τα "γούστα" και του πιο απαιτητικού καταναλωτή.
Στην πρώτη επαφή που είχαμε με το νέο A6 στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης άριστες εντυπώσεις μας άφησαν (εκ πρώτης όψεως) η δυναμική του σχεδίαση και η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει από τους τεχνικούς της Γερμανικής εταιρείας σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής και εργονομίας. Πλέον, έπειτα και από την οδηγική εμπειρία που είχαμε μαζί του, μπορούμε να πιστοποιήσουμε πως το νέο Α6 είναι ίσως το πιο ολοκληρωμένο όχημα της μεγάλης κατηγορίας.
Οι επιρροές που έχει δεχτεί το αυτοκίνητο -από το μεγαλύτερο αδερφό Α8- είναι εμφανείς όσον αφορά τις σχεδιαστικές γραμμές που ακολουθούνται. Στο εμπρόσθιο τμήμα η ευμεγέθης μάσκα "δένει" αρμονικά με το μεγάλο κεντρικό αεραγωγό και προσδίδει μια δυναμική εικόνα στο αμάξωμα. Επίσης το καπό του κινητήρα (σε σχήμα V) σε συνδυασμό με τα τονισμένα τόξα των φτερών και τους δυο επιπλέον αεραγωγούς στα άκρα του προφυλακτήρα μαγνητίζουν το βλέμμα και προσφέρουν σπορτίφ πινελιές στη συνολικά πολυτελή εμφάνιση του αυτοκινήτου.
Ανάλογες γραμμές ακολουθούνται και στο πίσω μέρος, όπου πλέον τα φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα χαμηλότερα (σε σχέση με το απελθόν Α6) και ενισχύουν τη δυναμική και συγχρόνως κομψή του εικόνα.
Στο εσωτερικό, οι τεχνικοί της Audi έδωσαν ρεσιτάλ σε επίπεδο εργονομίας, κατασκευής και συναρμολόγησης των επιμέρους τμημάτων. Η τοποθέτηση του πιεζοπεριστροφικού χειριστηρίου ανάμεσα στα δύο καθίσματα προσφέρει στον οδηγό εύκολη πρόσβαση στις λειτουργίες του MMI (Multi Media Interface), ενώ είναι και ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση.
Οι χώροι καλύπτουν με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες μιας πενταμελούς οικογένειας. Στο δρόμο, με οποιοδήποτε ρυθμό αποφασίσεις να κινηθείς και ανεξαρτήτως διαδρομής, το νέο Α6 είναι με μια μόνο λέξη απολαυστικό. Ακλόνητο, με μόνιμη τετρακίνηση και εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης το Γερμανικό μοντέλο δεν πρόκειται να σε προδώσει ποτέ. Ο κινητήρας των 3,2 λίτρων (τεχνολογίας FSI) με τη μεταξένια λειτουργία συνδυάζεται τέλεια με το 6τάχυτο αυτόματο -και με σειριακή λειτουργία- κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέποντας στον οδηγό, εάν το επιθυμεί, να κινηθεί χωρίς το παραμικρό δισταγμό σε γοργούς ρυθμούς.
Η τιμή του μοντέλου που είχαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ανέρχεται στα 65.100 ευρώ με ένα πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας που στην κυριολεξία δεν του λείπει τίποτα.
Ισχυρός σε όλο το φάσμα των στροφών είναι ο κινητήρας των 3,2 λίτρων.
To νέο V6 24βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 3,2 λίτρων -τεχνολογίας FSI- τοποθετείται από την Audi για πρώτη φορά στο νέο Α6. Συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο αυτόματο και σειριακού τύπου κιβώτιο ταχυτήτων (tiptronic), το οποίο διακρίνεται για την πολύ καλή απόκριση που παρουσιάζει στις γρήγορες εναλλαγές των σχέσεων.
Η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται στους 255 ίππους με μέγιστη ροπή τα 330 Nm (εργοστασιακές μετρήσεις). Στην πράξη περισσότερο από το 90% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 2.400 έως τις 5.500 σ.α.λ. επιδεικνύοντας ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία και μεγάλη δύναμη από τους χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής. Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό αφού το βαρύ αμάξωμα κινείται με εξαιρετική ευκολία σε οποιοδήποτε ρυθμό επιλέξει ο οδηγός του, επιτυγχάνοντας υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες.
Η κατανάλωσή του κυμαίνεται σε καλά επίπεδα της τάξεως των 15,7 λίτρων ανά 100 χλμ.