Ενθουσιασμένος θα μείνει ο οδηγός του νέου Α6 από την απολαυστική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (αποτελείται από πολλαπλούς συνδέσμους εμπρός και πίσω) σίγουρα δεν είναι από τα πιο συνηθισμένα τεχνικά στοιχεία που συναντάμε σε οχήματα αυτής της κατηγορίας, αλλά μόλις οδηγήσει κανείς το αυτοκίνητο θα καταλάβει πως σε καμία περίπτωση δεν περιορίζεται η άνεση, ενώ προσφέρεται απλόχερα στον οδηγό η σιγουριά να κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή.
Το σύστημα της μόνιμης τετρακίνησης με το οποίο εφοδιάζεται το νέο Α6 κατανέμει τη ροπή ισόποσα (50%-50%) στους δύο άξονες, ενώ σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης μπορεί να μεταφέρει έως και 75% της ροπής στον τροχό που έχει τη μεγαλύτερη πρόσφυση. Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης με το μηχανισμό servotronic επιτυγχάνει πολύ καλή αίσθηση σε γοργούς ρυθμούς, ενώ και κατά την κίνηση σε αστικό περιβάλλον μεταφέρει στα χέρια του οδηγού μια "ελαφριά" αίσθηση διευκολύνοντας το παρκάρισμα και τους γρήγορους ελιγμούς.
Σε ανοιχτό δρόμο εντύπωση θα προκαλέσει ο ρυθμός με τον οποίο επιταχύνει το όχημα. Χωρίς καλά-καλά να αντιληφθείς τι έχει γίνει, το αμάξωμα έχει "πιάσει" υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες οι οποίες σε καμία περίπτωση όμως δε θα φοβίσουν οδηγό και επιβάτες αφού το "πάτημα" του αυτοκινήτου στο δρόμο είναι υποδειγματικό. Ανάλογη σπορτίφ αίσθηση αποκομίζει κανείς και από την οδική συμπεριφορά του οχήματος και σε δρόμο με στροφές. Τα φρένα ικανοποιούν τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοσή ακόμα και έπειτα από έντονη χρήση.
Το νέο Audi A6 "στρίβει" με απόλυτη ασφάλεια στις στροφές.
Το Α6 εμφανίζει υποδειγματική σταθερότητα στις ευθείες.