Αμάξωμα που συνδυάζει τις αρετές ενός καθαρόαιμου 4x4, με αυτές ενός μοντέλου κάμπριο.
Ο σημαντικότερος πόλος έλξης του 3θυρου ανοιχτού Sportage δεν είναι άλλος από την παρουσία μαλακής οροφής, η οποία αποτελείται από τέσσερα ανεξάρτητα τμήματα που αφαιρούνται σχετικά εύκολα με τη βοήθεια αντίστοιχου αριθμού φερμουάρ. Η συναρμογή της κουκούλας στο αμάξωμα είναι καλή, αν και ο θόρυβος που παράγει στις υψηλές ταχύτητες είναι έντονος. Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου δεν παρατηρούνται κάποιες αλλαγές σε σχέση με τις 5θυρες εκδόσεις. Πιο αναλυτικά, κάτω από το μεγάλο εμπρός καπό φιλοξενείται ο γνωστός 2λιτρος κινητήρας με τις 16 βαλβίδες και τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος αποδίδει 130 ονομαστικούς ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 176 Nm ροπής στις 4.700 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με τη βοήθεια ενός χειροκίνητου κιβωτίου με 5 σχέσεις. Για τα... δύσκολα, ο οδηγός του αυτοκινήτου μπορεί να επιλέξει την τετρακίνηση καθώς και τις κοντές σχέσεις του διαφορικού. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και έναν ανθεκτικό άκαμπτο άξονα πίσω, που συνοδεύεται από την ύπαρξη ενός διαμήκους βραχίονα. Στην πράξη, το Sportage δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις. Παρά τις αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και το σχετικά αργό σύστημα διεύθυνσης, το αυτοκίνητο υπακούει άμεσα στις εντολές του οδηγού. Εκεί όπου το κορεατικό 4x4 βρίσκεται κυριολεκτικά στο στοιχείο του είναι σε εκτός δρόμου διαδρομές (χώμα, χιόνι ή και λάσπη). Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει σχεδόν η ίδια με τις μόνες διαφορές να αφορούν το φινίρισμα των πλαστικών του ταμπλό, τα οποία διαθέτουν προσεγμένο φινίρισμα.
Αξίζει για:
1) Τις δυνατότητες για εκτός δρόμου κίνηση.
2) Την ποιότητα κατασκευής και το προσεγμένο φινίρισμα.