Το 3θυρο Sportage δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα σε οποιαδήποτε επιφάνεια κι αν κινηθεί. Πάντως σε εκτός δρόμου διαδρομές με χώμα ή λάσπη βρίσκεται στο στοιχείο του.
Στην άσφαλτο το "κοντό" Sportage μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα χάρη στο ροπάτο κινητήρα του, χώρια που υπάρχει και η δυνατότητα κίνησης μόνο πίσω.
Το ταμπλό είναι καλοσχεδιασμένο και ποιοτικό και αρκετά εργονομικό. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης και ευανάγνωστος.
Περίεργη, αν μη, τί άλλο, η θέση για τις ποτηροθήκες. Μπορεί να είναι εύκολη η πρόσβαση σε αυτήν από οδηγό και συνοδηγό, τί γίνεται όμως, αν λειτουργεί το σύστημα εξαερισμού;
Μπορεί να υπάρχουν πρακτικές θήκες στις πόρτες, το πλαστικό όμως παραπάει...
Η μαλακή οροφή του Sportage είναι μέτρια σε ποιότητα, στις υψηλές όμως ταχύτητες προκαλεί αρκετό θόρυβο.
Η αφαίρεση της μαλακής οροφής γίνεται εύκολα με τη βοήθεια αντίστοιχου αριθμού φερμουάρ.
Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι επαρκής για 2 ενήλικες. Ο τρίτος θα πρέπει να το ξανασκεφτεί.
Ο κινητήρας που κινεί το 3θυρο αλλά και 5θυρο μοντέλο είναι 2.000 κ.εκ. και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά εύστροφος.