Το Ford Focus έχει το πιο εντυπωσιακό και "δουλεμένο" σχεδιαστικά εσωτερικό. Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι σκληρά αλλά ο γενικός "δείκτης" ποιότητας βρίσκεται ψηλά.
Σε ό,τι αφορά την εσωτερική εμφάνιση των τεσσάρων οχημάτων περισσότερη έμφαση στην αισθητική έχει δοθεί στο Focus το οποίο με τις δυναμικές γραμμές και τις οξείες γωνίες κερδίζει πολύ θετικά σχόλια. Επίσης η εργονομία είναι υψηλού επιπέδου σε σημείο που κάνει το όχημα της Ford να ξεχωρίζει. Το αμέσως πιο "καλλιεργημένο" από πλευράς σχεδίασης είναι το Kia Cerato με την καμπυλόγραμμη και επιχρωμιωμένη κεντρική κονσόλα να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια βρίσκονται σε σωστές θέσεις. Το Almera δε διεκδικεί "δάφνες" σχεδιαστικής έμπνευσης, όμως η κεντρική κονσόλα (οι διακόπτες στην επιφάνεια αυτή συναντώνται σχεδόν αυτούσιοι αλλά σε οριζόντια θέση στο ταμπλό του Primera) έχει σύγχρονη εμφάνιση ενώ η οθόνη με τις πληροφορίες για τον κλιματισμό και το ηχοσύστημα χαρίζει ένα hi-tech ύφος αρκετά πρωτότυπο. Από πλευράς εργονομίας το όχημα της Nissan απαιτεί κάποιο χρόνο εξοικείωσης, όμως μόλις ο οδηγός κατανοήσει τις λειτουργίες του κάθε διακόπτη, η χρήση τους είναι πολύ ευχάριστη και εύκολη.Το εσωτερικό του Megane είναι αρκετά λιτό και επίσης υποδηλώνει μια κατασκευή με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο. Ενδεχομένως να μην ξεσηκώνει τις αισθήσεις όσο π.χ. στο Focus, όμως είναι ευχάριστο οπτικά και καλό από πλευράς εργονομίας.Σε ό,τι αφορά την ποιότητα της κατασκευής το Γαλλικό όχημα δείχνει να έχει ένα ελαφρό προβάδισμα έναντι των υπολοίπων δείχνοντας πιο στιβαρό. Τόσο στο Kia Cerato όσο και στο Nissan Almera συναντώνται μαλακά πλαστικά σε ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό ενώ και η συναρμολόγηση είναι προσεγμένη. Αντίστοιχα, στο Focus ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι οδηγεί ένα ποιοτικό όχημα, όμως τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό μετριάζουν τη συνολικά πολύ θετική εικόνα του οχήματος της Ford.
Το εσωτερικό του Kia Cerato θα καλύψει τις ανάγκες του οδηγού τόσο σε ό,τι αφορά την αισθητική όσο και την ποιότητα της κατασκευής και των υλικών.
Καλή είναι η ποιότητα στο εσωτερικό του Nissan Almera, όμως η σχεδίαση είναι σχετικά απρόσωπη. Πολλούς πόντους προσθέτει η οθόνη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.
Λιτό αλλά με σύγχρονο ύφος και λίγους διακόπτες και μπουτόν είναι το εσωτερικό του Renault Megane. To Γαλλικό όχημα διαθέτει αρκετά μαλακά πλαστικά και στιβαρότητα για να ξεχωρίσει.