Το νέο 1007 θα βασίζεται στην πλατφόρμα του μελλοντικού 207 το οποίο αναμένουμε στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2006.
Η Peugeot "εισβάλλει" στην κατηγορία των μικρών "MPV" αυτοκινήτων με το νέο 1007. Το ενός όγκου 3θυρο αμάξωμα μπορεί να χαρακτηριστεί ως άλμα προόδου για τη Γαλλική εταιρεία, αφού οι καινοτομικές ιδέες που εφαρμόζει αναμένεται να δώσουν άλλη διάσταση στο segment των μικρών πολυχρηστικών οχημάτων.
Οι σύγχρονοι κανόνες της διεθνούς αγοράς αυτοκινήτων επιβάλλουν στις εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίες να δαπανούν μεγάλα ποσά στηνεξέλιξη νέων μοντέλων. Μια από αυτές είναι και η Peugeot η οποία πριν από περίπου δύο χρόνια είχε παρουσιάσει σε πρωτότυπη μορφή ένα μικρό πολυχρηστικό όχημα με την κωδική ονομασία Seasame (2002 Παρίσι). Έπειτα από δύο χρόνια ερευνών και εξελίξεων το μικρό μοντέλο της Γαλλικής εταιρείας παρουσιάστηκε επίσημα πλέον με νέο όνομα (1007 το πρώτο Peugeot με δύο "μηδενικά" στο όνομά του) και με πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών. Τη σχεδίαση του αυτοκινήτου επιμελήθηκε ο οίκος Πινινφαρίνα σε συνεργασία με την Peugeot και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό.Στο εμπρόσθιο τμήμα η μορφή των φωτιστικών σωμάτων ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, ενώ η μεγάλη εισαγωγή αέρα που υπάρχει στο κάτω μέροςτου προφυλακτήρα προσδίδει μια πιο δυναμική εικόνα στο όχημα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα όμορφης σχεδίασης φωτιστικά σώματα που "αγκαλιάζουν" αρμονικά τα φτερά και ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο την κομψή εικόνα του αυτοκινήτου.Σίγουρα όμως το σημείο που θα προσελκύσει τα περισσότεραβλέμματα στην εμφάνιση του νέου 1007 είναι το πλαϊνό τμήμα. Εκεί βρίσκονται τοποθετημένες δυο συρόμενες πόρτες οι οποίες ανοιγοκλείνουν (με τη βοήθειατηλεχειρισμού) και συμβάλλουν στην εύκολη επί/αποβίβασητων επιβατών στο όχημα. Στο εσωτερικό η διχρωμία τωνεπενδύσεων σε ταμπλό και πόρτες σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα φουτουριστική σχεδίαση (πολλές ομοιότητες με αυτή του Forfour) προσδίδουν μια ιδιαίτερα νεανική νότα. Ο διάκοσμος στο νέο 1007 δίνει τη δυνατότητα στονεκάστοτε αγοραστή να επιλέξει μέσα από το πρόγραμμα "Cameleo" τη δική του επιλογή χρωματικών συνδυασμών "βάζοντας" την προσωπική του σφραγίδα στη διαμόρφωση του εσωτερικού. Σε επίπεδο εργονομίας τώρα, όλοι οιεπιμέρους διακόπτες είναι σωστά τοποθετημένοι διευκολύνοντας την πρόσβαση σε οδηγό και συνοδηγό. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες σε συνάρτηση με την ψηλάτοποθετημένη θέση ο δήγησης εγγυώνται την πολύ καλήορατότητα που θα προσφέρει το νέο 1007 στους επιβάτεςτου.Στον τομέα των διαθέσιμων χώρων το μικρό πολυχρηστικόμοντέλο της Peugeot θα μεταφέρει με άνεση 4 ενήλικα άτομα. Τα 4 ανεξάρτητα καθίσματα είναι συρόμενα και μπορούν να αναδιπλωθούν αυξομειώνοντας τον όγκο αποσκευών. Υπό κανονικές συνθήκες ο αποθηκευτικός όγκοςανέρχεται στα 178 λίτρα, ενώ με την πλήρη αναδίπλωση αυξάνεται στα 364 λίτρα. Ακόμα πολυάριθμοι είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα τόσο ανάμεσα στους δύο εμπρόσθιους επιβάτες όσο και στις πλάτες των καθισμάτων.Οι διαστάσεις του νέου 1007 δε θα υπερβαίνουν τα 3,73μέτρα σε μήκος ενώ και το ύψος του δε θα είναι μεγαλύτερο από τα 1,61 μέτρα.Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο 1007 θαβασίζεται στην πλατφόρμα του μελλοντικού 207 το οποίοαναμένουμε στην ελληνική αγορά στα τέλη του 2006. Σε επίπεδο παθητικής ασφάλειας, το νέο μικρό πολυχρηστικό προϊόν της Peugeot θα εφοδιάζεται με 7 αερόσακους(πλαϊνούς, μετωπικούς, οροφής κ.λπ.), ενώ θα διαθέτειακόμα ABS, ESP και βάσεις Isofix. Στα "έξτρα" θα μπορείκάποιος να τοποθετήσει αυτόματο κλιματισμό, πανοραμικήγυάλινη οροφή, cruise control, αισθητήρες παρκαρίσματοςκαι αισθητήρες βροχής. Για το project του νέου 1007δαπανήθηκαν ούτε λίγο ούτε πολύ 560.000.000 εκ. ευρώ. Η παραγωγή του θα γίνεται σε Γαλλικό εργοστάσιο στο Παρίσι και θα υπερβαίνει τις 130.000 μονάδες το χρόνο.
Οι πλαϊνές πόρτες είναι συρόμενες διευκολύνοντας την πρόσβαση των επιβατών.
Ο εσωτερικός διάκοσμος διαθέτει ιδιαίτερα νεανικήσχεδίαση... Στα θετικά τουσυγκαταλέγονται οι πολλαπλές δυνατότητες επιλογήςχρωμάτων μέσα από το πρόγραμμα Cameleo που προσφέρει ηPeugeot.