Παρά τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης το αμάξωμα ακόμα και με υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες παραμένει σταθερό διατηρώντας την κατευθυντικότητά του.
Μελετώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος εύκολα παρατηρεί κανείς ότι το νέο δημιούργημα της Κορεάτικης εταιρείας έχει σχεδιαστεί με γνώμονα να προσφέρει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια ανεξαρτήτως διαδρομής στους επιβάτες του.
Οι μαλακές αναρτήσεις εξασφαλίζουν υψηλά επίπεδα άνεσης και "φιλτράρουν" υποδειγματικά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να μεταφέρουν τον παραμικρό κραδασμό στην καμπίνα των επιβατών. Η σταθερότητα στην ευθεία -παρά τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και τις υψηλές ταχύτητες που μπορεί να επιτύχει το όχημα- είναι υποδειγματική. Σε επαρχιακό δίκτυο και συγκεκριμένα σε δρόμο με στροφές, παρά τις έντονες κλίσεις που θα παρατηρηθούν -ιδιαίτερα εάν το όχημα κινείται γρήγορα- ο οδηγός νιώθει ασφάλεια και σιγουριά αφού το Tucson είναι ουδέτερο με τις όποιες τάσεις υποστροφής εμφανίζονται να ελέγχονται άμεσα μόλις στο "παιχνίδι" μπει η κίνηση στους πίσω τροχούς.
Πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης του οχήματος αφού δεν μεταφέρεται ο παραμικρός θόρυβος στην καμπίνα των επιβατών. Σε εκτός δρόμου "εξορμήσεις" το Κορεάτικο SUV δε θα δυσκολευτεί να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια στο χώμα ούτε και να "σκαρφαλώσει" σε λογικού ύψους αναχώματα. Σύμμαχος του οδηγού στην προσπάθεια αυτή είναι και το σύστημα διεύθυνσης που ικανοποιεί με την αίσθηση που προσφέρει στις χωμάτινες διαδρομές, αφού οι όποιοι "κραδασμοί" δε θα περάσουν στα "χέρια" του οδηγού. Μοναδικό ίσως μειονέκτημα αποτελεί ο ελαφρύς συμπλέκτης ο οποίος δεν προσφέρει τόσο καλή αίσθηση σε δύσβατες περιοχές και σε γρήγορες εναλλαγές σχέσεων.
Η αυτόματη τετρακίνηση με την οποία εφοδιάζεται το Tucson ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες πρόσφυσης μεταφέρει τη ροπή στον άξονα που έχει τη μεγαλύτερη πρόσφυση.