Tο Mazda 5 καλείται να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.
Η Mazda “αφουγκραζόμενη” τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της κατηγορίας των MPV παρουσίασε τη νέα πρότασή της για το segment, που ακούει στο όνομα Mazda 5.
H αντεπίθεση της Ιαπωνικής εταιρείας στις ευρωπαϊκές αγορές αυτοκινήτου συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό παρουσιάζοντας συνεχώς νέα μοντέλα -ανεξαρτήτως κατηγορίας- προσπαθώντας με τον τρόπο αυτό να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη γκάμα αυτοκινήτων που θα καλύπτει τις ανάγκες αλλά και τα “γούστα” του σύγχρονου καταναλωτή. Έπειτα λοιπόν από το Mazda 6, το Mazda 2, το Mazda 3 και το RX-8, η οικογένεια της Mazda υποδέχεται ένα ακόμη μέλος (Mazda 5) -το 5ο κατά σειρά σε χρονικό διάστημα μόλις 2 ετών- το οποίο καλείται να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας χωρίς όμως να περιορίζει τον υψηλό βαθμό οδηγικής ευχαρίστησης που επιθυμεί να λαμβάνει ο οδηγός από αυτό, στοιχείο που αποτελεί ως επί το πλείστον κύριο χαρακτηριστικό των μοντέλων της Ιαπωνικής φίρμας. Σχεδιαστικά το νέο Mazda 5 (έχει βασιστεί στο πρωτότυπο MX-Flexa, που παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 2004) χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές που διατρέχουν το αμάξωμα απ’ άκρη σ’ άκρη. Στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουν τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, ενώ ο ευμεγέθης αεραγωγός στο κάτω τμήμα της μάσκας (ενσωματώνει προβολείς ομίχλης) προσδίδει στο όχημα έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Ανάλογα δυναμικές αισθητικές γραμμές ακολουθούνται και στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Εκεί όμως όπου πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση είναι στη δημιουργία της καμπίνας των επιβατών. Όπως δήλωσαν και υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας το νέο Mazda 5 σχεδιάστηκε από “μέσα προς τα έξω” με απώτερο σκοπό να προσφέρει στους επιβάτες του όλες τις ανέσεις αλλά και τις ευκολίες που πρέπει να έχει ένα όχημα τέτοιου χαρακτήρα. Τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν ή να αφαιρεθούν αυξομειώνοντας το χώρο φόρτωσης, ενώ η πρόσβαση στις πίσω θέσεις του οχήματος γίνεται με πολύ εύκολο τρόπο χάρη στις πίσω πλαϊνές συρόμενες πόρτες. Το νέο προϊόν της Ιαπωνικής φίρμας θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, 6θέσια ή 7θέσια, “αφήνοντας” έτσι την τελική απόφαση επιλογής για την απόκτησή του στον εκάστοτε καταναλωτή ανάλογα πάντα με τις μεταφορικές του ανάγκες. Όσον αφορά τώρα την γκάμα των μηχανικών συνόλων δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες, απλά αναφέρεται πως το νέο μοντέλο της Mazda θα εφοδιάζεται με δύο βενζινοκινητήρες και δυο μηχανικά σύνολα πετρελαίου τεχνολογίας common rail. Αναλυτικότερα στοιχεία θα ανακοινωθούν επίσημα πλέον από τους ιθύνοντες της Ιαπωνικής εταιρείας στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι (στα τέλη του τρέχοντος μηνός) όπου θα παρουσιαστεί και επίσημα το μοντέλο.