Opel Tigra Twin Top εκτός από ελκυστικό εμφανισιακά προσφέρει και οδηγική ευχαρίστηση.
Κουπέ ή κάμπριο; Σπορτίφ οδήγηση ή ξέγνοιαστες βόλτες; Όποια κι αν είναι η επιλογή σας, το νέο Opel Tigra Twin Top είναι πρόθυμο να καλύψει τις απαιτήσεις σας αρκεί πάντα να υπάρχει... καλή διάθεση!
H πρώτη επαφή που είχαμε με το νέο μικρό κουπέ - κάμπριο όχημα της Opel ήταν στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίσαμε ήταν αν μη τι άλλο θετικές, ενώ μια διεθνής ανεξάρτητη επιτροπή “χάρισε” στο Tigra Twin Top τον άτυπο τίτλο του καλύτερου κάμπριο αυτοκινήτου της χρονιάς για το έτος 2004. Το νέο Tigra είναι ένα κουπέ - κάμπριο όχημα 2 θέσεων με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή, το οποίο έρχεται να αντικαταστήσει την προγενέστερη γενιά, που όπως ίσως θυμόμαστε ήταν ένα αμιγώς κουπέ αυτοκίνητο 2+2 θέσεων (Tigra Coupe 1994). Η ανάγκη για τη δημιουργία ενός αμαξώματος με “διπλό” χαρακτήρα προέκυψε -όπως δήλωσαν και υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας- από τις συνεχώς αυξανόμενες τάσεις που παρουσιάζει η κατηγορία των οχημάτων που εφοδιάζονται με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή και κατ’ επέκταση των ανοιχτών μοντέλων. Όσον αφορά τώρα την εμφάνιση του αυτοκινήτου, ο Niels Loeb (επικεφαλής σχεδίασης του Tigra Twin Top) και η ομάδα του κατάφεραν να προσδώσουν στο όχημα ένα δυναμικό χαρακτήρα. Οι σπορτίφ γραμμές και η αίσθηση στιβαρότητας που αποπνέει το νέο Tigra συνθέτουν μια καθ’ όλα αποδεκτή εικόνα. Σημείο όμως αναφοράς στο νέο δημιούργημα της Opel αποτελεί η ηλεκτροϋδραυλικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή. Σε χρόνο 18 δλ. -και με ακινητοποιημένο πάντα το αυτοκίνητο- το νέο Tigra Twin Top μετατρέπεται από κουπέ σε κάμπριο προσφέροντας ατέλειωτες ώρες ευχαρίστησης στους δύο επιβάτες που καλούνται να μεταφερθούν στο εσωτερικό του. Καλές είναι και οι εντυπώσεις που λαμβάνει ο οδηγός από την κίνηση του οχήματος στο δρόμο. Στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου όπου έλαβε χώρα η παρουσίαση του μοντέλου στην Ελλάδα, το αμάξωμα έδειχνε να ανταποκρίνεται με ευκολία στις επιθυμίες του οδηγού του όντας προβλέψιμο και με ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο. Για την κίνηση του νέου Tigra θα υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα χωρητικότητας 1,4 και 1,8 λίτρων απόδοσης 90 και 125 ίππων αντίστοιχα, ενώ δε θα πρέπει να παραλείψουμε το ενδεχόμενο στο μέλλον το μοντέλο να εφοδιάζεται και με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 160 ίππων. Σε επίπεδο εξοπλισμού το νέο Tigra θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις (Enjoy, Sport και Cosmo) καλύπτοντας με τον τρόπο αυτό τα “γούστα” αλλά και τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει κάθε καταναλωτής. Όλες οι εκδόσεις θα περιλαμβάνουν στο βασικό πακέτο εξοπλισμού ABS, ζάντες αλουμινίου, αιρ κοντίσιον, τέσσερις αερόσακους (οδηγού συνοδηγού και πλευρικούς), ενώ θα διατίθενται και με όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Ενδεικτικά οι τιμές του νέου μοντέλου θα ξεκινούν από τα 16.800 ευρώ (έκδοση Enjoy των 1,4 λίτρων) και θα καταλήγουν στην πιο πλούσια έκδοση (Cosmo) η οποία θα τιμάται κοντά 21.200 ευρώ για την έκδοση των 1,8 λίτρων. Η διάθεση του αυτοκινήτου αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη Οκτωβρίου.
Η μεταμόρφωση του οχήματος από κουπέ σε κάμπριο επιτυγχάνεται σε χρόνο 18 δλ.Αρχικά και για να ξεκινήσει η διαδικασία το όχημα θα πρέπει να είναι ακινητοποιημένο και με τραβηγμένο το χειρόφρενο. Αριστερά και δεξιά του παρμπρίζ (πάνω από τα κεφάλια σχεδόν των δυο επιβατών στο ύψος του πλαισίου του παραθύρου) βρίσκονται τοποθετημένοι δυο μεντεσέδες οι οποίοι θα πρέπει να απασφαλιστούν. Στην πόρτα του οδηγού είναι τα μπουτόν που με ένα απλό πάτημα θέτουν σε λειτουργία την αναδίπλωση της οροφής. Η διαδικασία ολοκληρώνεται πλήρως μόνο όταν ακουστεί ένα ειδικό ηχητικό σήμα.