Η ακαμψία του πλαισίου στο νέο Opel Tigra Twin Top είναι πολύ καλή για τα δεδομένα πάντα της κατηγορίας.
Ένα αυτοκίνητο σαν το Opel Tigra Twin Top εκτός από ελκυστικό εμφανισιακά θα πρέπει οπωσδήποτε να προσφέρει και οδηγική ευχαρίστηση, που είναι άλλωστε το ζητούμενο σε τέτοιου είδους οχήματα. Οι άνθρωποι λοιπόν της Opel πήραν το δοκιμασμένο πλαίσιο από το Corsa Gsi, το βελτίωσαν -με στόχο όταν το όχημα είναι ανοιχτό να διασφαλίζεται μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία- χαμήλωσαν την εμπρός και πίσω ανάρτηση κατά 5 και 20 χιλ. αντίστοιχα και διεύρυναν το μετατρόχιο κατά 28 χιλ. σε κάθε άκρο. Αποτέλεσμα, το πλαίσιο του αυτοκινήτου να είναι ιδιαίτερα στιβαρό, χωρίς μεγάλες στρεβλώσεις -κινούμενο ακόμα και πάνω από συνεχείς ανωμαλίες του οδοστρώματος- και εσωτερικούς τριγμούς. Στους κακούς από πλευράς ποιότητας ελληνικούς δρόμους παρ’ όλο που από το όχημα απουσιάζουν συστήματα ηλεκτρονικής ευστάθειας, το αμάξωμα ανταποκρίνεται με μεγάλη ευχαρίστηση στις εντολές του οδηγού του, “πατώντας” καλά στο δρόμο και προσφέροντας τη δυνατότητα εάν το επιθυμεί κάποιος να κινηθεί σε γοργούς ρυθμούς με ασφάλεια. Εάν διέθετε και ένα καλύτερο από πλευράς αίσθησης σύστημα διεύθυνσης, τότε θα μιλάγαμε για ένα αμιγώς σπορτίφ όχημα. Τέλος μικρής έντασης είναι και οι στροβιλισμοί που θα δημιουργηθούν στην καμπίνα των επιβατών όταν η οροφή του οχήματος είναι ανοιχτή.