ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2004
Test mtx
Citroen C2 1,6 VTS
Μια φορά......κι έναν καιρό
Το C2 VTS είναι ιδιαίτερα σταθερό κινούμενο με μεγάλη ταχύτητα.
Το Citroen C2 VTS δεν είναι το αυτοκίνητο που θα σου διδάξει τα μυστικά της οδήγησης όπως έκανε το Saxo, θα σε μεταφέρει όμως γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.
O καιρός όπου τα μικρά GT αυτοκίνητα μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον των πιτσιρικάδων πέρασε ανεπιστρεπτί εκτός φυσικά κάποιον εξαιρέσεων. Μετά τα Punto GT, τα Peugeot Rallye και Saxo VTS ως τελευταία αυθεντικά δείγματα αυτής της κατηγορίας δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να ξυπνάει το “παιδί” που κρύβεται μέσα μας. Η σύγκριση του Citroen C2 VTS με το Saxo VTS είναι αναπόφευκτη, όμως εμείς θα προσπαθήσουμε να την περιορίσουμε όσο το δυνατόν, για τον απλούστατο λόγο ότι πρέπει να εναρμονιστούμε με τις νέες αντιλήψεις των εταιρειών για την έννοια "σπορ αυτοκίνητο". Σπορ αλλά ασφαλές λένε εκείνες και συμφωνούμε απόλυτα με αυτό, όχι όμως και με τον τρόπο που αυτό γίνεται σε μερικές περιπτώσεις. Tο C2 VTS είναι το πιο γρήγορο και συνάμα σπορτίφ C2 και άξια φέρει το συγκεκριμένο λογότυπο αλλά δυστυχώς για όλους όσους περίμεναν την αναβίωση του Saxo VTS μάλλον πρέπει να επιστρέψουν στην πραγματικότητα. Και αυτό γιατί το C2 δεν είναι το αυτοκίνητο που θα σου διδάξει τα μυστικά της γρήγορης οδήγησης όπως εύκολα έκανε το Saxo, όμως θα σε μεταφέρει γρήγορα και με περισσότερη ασφάλεια από εκείνο. Εμφανισιακά το C2 VTS δεν κρύβει τις διαθέσεις του όντας δυναμικό -όπως άλλωστε και στην έκδοση VTR- με τους βαμμένους προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα, την αεροτομή στο πάνω μέρος του πίσω παρμπρίζ, τη χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και τα ζαντολάστιχα των 16ιντσών να το διαφοροποιούν από τις υπόλοιπες εκδόσεις του. Στην VTS έκδοση βέβαια αντίθετα με την VTR το λογότυπο κρύβει 15 επιπλέον ίππους και σκληρότερη ρύθμιση της ανάρτησης με σαφέστατα θετικά οφέλη στην σπορτίφ συμπεριφορά. Ένα τελευταίο στοιχείο που θα μπορούσε να αναφερθεί και ως παράδειγμα που εκφράζει το επίπεδο του εκσυγχρονισμού μεταξύ του "παλιού" με του "νέου", είναι ο εξοπλισμός, αφού το C2 VTS διαθέτει ABS, ESP, ζεύγη μετωπικών και πλευρικών αερόσακων, κλιματισμό και διάφορες ηλεκτρικές ευκολίες με την τιμή του να ανέρχεται στα 15.700 ευρώ όταν στο Saxo VTS υπήρχε και έκδοση χωρίς καν ABS. Όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι ικανά να προσδιορίσουν τη θέση του Citroen C2 στην αγορά, που δεν είναι άλλη από την προσέλκυση εν γένει του κοινού με σπορτίφ ανησυχίες και όχι μόνο του κοινού που είχε μέχρι πρότινος Saxo VTS…
Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μας άρεσε
Ο γραμμικός κινητήρας Η αίσθηση των φρένων
Δε μας άρεσε
Το σύστημα διεύθυνσης Η αίσθηση του επιλογέα
 
 Citroen C2 1,6 VTS
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά