Χωρίς ξεσπάσματα ισχύος ο κινητήρας των 1,6 λίτρων δείχνει την δύναμή του στις μεσαίες στροφές.
Ο 1,6 λίτρων κινητήρας του C2 VTS είναι ο γνωστός μας δεκαεξαβάλβιδος των 110 ίππων και από άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας, ο οποίος έχει δεχθεί βελτιώσεις στον χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και νέους εκκεντροφόρους, αλλά και στην πολλαπλή εισαγωγής, στο νέο σύστημα ψεκασμού με μεγαλύτερη παροχή και στην εξάτμιση με αποτέλεσμα να αποδίδει 125 ίππους. Η λειτουργία του δεν παρουσιάζει ξεσπάσματα μέχρι και τον κόφτη που επεμβαίνει στις 7.200 σ.α.λ.(!) ενώ παρουσιάζει καλή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές αλλά κατώτερες από αυτές που θα περίμενε κανείς αναλογικά με την αποδιδόμενη ισχύ των 125 δυναμομετρημένων ίππων και αυτό γιατί περιορίζονται από τα 16 ιντσών ελαστικά και το αυξημένο βάρος των 1.045 κιλών. Το κιβώτιο με τις κοντές σχέσεις συμβαδίζει με τον σπορτίφ χαρακτήρα και θα μπορούσε να αντισταθμίσει τους παραπάνω παράγοντες, όμως το γεγονός ότι το πεδίο ωφέλιμων στροφών (εκεί όπου φαίνεται η δύναμη) είναι μικρό (από τις 4.000 έως τις 6.500) σε σχέση με το συνολικό φάσμα περιστροφής του κινητήρα αποτελεί τροχοπέδη για την επίτευξη ακόμα καλύτερων χρόνων.