Το Modus προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, από την ανάρτηση και τα καθίσματα.
Το Modus συνδυάζει πολύ καλά χαρακτηριστικά στο δρόμο, τόσο στις αστικές μετακινήσεις όσο και κινούμενο στο εθνικό οδικό δίκτυο. Στην πόλη το μικρό ενός όγκου μοντέλο της Renault παρουσιάζει πολύ καλή ευελιξία και γενικότερα είναι εύκολο στους χειρισμούς. Το τιμόνι είναι ελαφρύ στους επιτόπιους ελιγμούς και στο παρκάρισμα, ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες εξασφαλίζουν πολύ καλή περιμετρική ορατότητα και άπλετο φως στην καμπίνα. Η ανάρτηση του Modus είναι αρκετά ξεκούραστη, καθώς δεν θα ενοχλήσει τους επιβάτες κατά τη διέλευση από ανωμαλίες των δρόμων, ενώ στον τομέα της άνεσης συμβάλλουν τα μέγιστα και τα αναπαυτικά καθίσματα.
Παρ' όλο τον αστικό κατά βάση προσανατολισμό του, το μικρό πολυχρηστικό Γαλλικό όχημα είναι σε θέση να καλύψει με ασφάλεια μακρινές αποστάσεις. Στον αυτοκινητόδρομο, το αμάξωμά του εμφανίζει πολύ καλή σταθερότητα ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, αλλά το αρνητικό χαρακτηριστικό αποτελούν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που παρατηρούνται στο παρμπρίζ. Το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση γίνεται πιο βαρύ και άμεσο όσο αυξάνονται οι ρυθμοί κίνησης. Ωστόσο, αν και η αίσθηση που προσφέρει είναι "τεχνητή", το σύστημα διεύθυνσης του Modus εμφανίζεται βελτιωμένο από τα αντίστοιχα του Clio και του Megane II.
Ο οδηγός του Modus θα μείνει απόλυτα ικανοποιημένος από την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές. Τα όρια πρόσφυσης των τροχών είναι αυξημένα, ενώ ακόμα και με έντονη πίεση του πεντάλ του γκαζιού μέσα στη στροφή παραμένει ουδέτερο και εύκολα ελεγχόμενο. Τέλος τα φρένα παρουσιάζουν πολύ καλή αποτελεσματικότητα, ακινητοποιώντας έγκαιρα το μικρό αυτοκίνητο.
Στις αστικές μετακινήσεις, το Modus είναι ιδιαίτερα φιλικό και ευέλικτο, ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα.
Το Modus προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες, από την ανάρτηση και τα καθίσματα.