Οι σοφιστικέ αναρτήσεις που διαθέτει η Cadillac CTS (ανεξάρτητη εμπρός με αλουμινένιους ανισομεγέθεις βραχίονες και αντ. δοκό και πολλαπλών συνδέσμων πίσω επίσης με υποπλαίσιο και αντ. δοκό) και κυρίως το μεγάλο μήκος του μεταξονίου εξασφαλίζουν ένα σίγουρο και αρχοντικό “πάτημα” στο δρόμο. Οι αναρτήσεις χωρίς να είναι υπέρ του δέοντος μαλακές επιτυγχάνουν πολύ ομαλή και αθόρυβη απόσβεση των κραδασμών. Όπως είναι αναμενόμενο λοιπόν για όλα σχεδόν τα αμερικανικής προέλευσης οχήματα, η CTS είναι πολύ ευχάριστη στον αυτοκινητόδρομο όπου μεγάλα ταξίδια θα πραγματοποιηθούν εύκολα, γρήγορα και άνετα. Το γεγονός ότι αυτό το όχημα στοχεύει πάντως και στον Ευρωπαίο οδηγό φαίνεται όταν κινείται σε δρόμο με στροφές (π.χ. επαρχιακό δίκτυο). Οι σχετικά μικρές κλίσεις και η πολύ καλή αίσθηση του δρόμου που παρέχει η ανάρτηση θα εμπνεύσουν τον οδηγό να κινηθεί γρήγορα. Το σύστημα διεύθυνσης επιτρέπει πολύ καλή κατευθυντικότητα και ασφαλή χάραξη των τροχιών.
Η αίσθησή του είναι σχετικώς ελαφριά, ωστόσο περισσότερο από αυτό, οι 3,5 στροφές από άκρη σε άκρη είναι το στοιχείο που θα σημειώσει ο οδηγός. Το όχημα της δοκιμής διέθετε το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (το οποίο είναι έξτρα και δεν απενεργοποιείται) και κατά συνέπεια δεν εμφάνιζε αντιδράσεις που προκαλούν ανησυχία αλλά ήταν ουδέτερο σε δρόμο με στροφές. Είναι περισσότερο από εμφανής πάντως η τάση του οχήματος να εμφανίσει υπερστροφή και μάλιστα σχετικά απότομα όταν πιεστεί σε μια κλειστή στροφή. Θετική αποδείχτηκε η λειτουργία των αυτόματου κιβωτίου πέντε σχέσεων το οποίο και θέση “S” για πιο σπορτίφ αλλαγές ταχυτήτων.
Σταθερή και γρήγορη είναι η Cadillac CTS. H πληθωρικότητά της κατά την κίνηση στο δρόμο είναι το στοιχείο που κερδίζει τον οδηγό.
Τα ελαστικά διάστασης 225/50 17” δε διστάζουν έστω και για σύντομο διάστημα να αφήσουν το... ίχνος τους στο δρόμο λόγω της πισωκίνησης και της ισχύος του κινητήρα.