Το ταμπλό χαρακτηρίζεται για τη σύγχρονη σχεδίαση, την πολύ καλή εργονομία και την προσεγμένη συναρμολόγησή του.
Ο θάλαμος των επιβατών του νέου Sportage είναι σε θέση να καλύψει το κοινό το οποίο δίνει έμφαση στη σχεδίαση. Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από τις ποικίλες καμπύλες επιφάνειες, ενώ ευχάριστο στοιχείο αποτελεί το αλουμίνιο το οποίο καλύπτει την κεντρική κονσόλα και τη χειρολαβή από την πλευρά του συνοδηγού. Τα μαύρα πλαστικά τμήματα σε συνδυασμό με το έξτρα δερμάτινο σαλόνι (το οποίο προσφέρεται στα 1.300 ευρώ), σε βαθύ πορτοκαλί χρώμα κάνει το διάκοσμο να δείχνει αρκετά πολυτελής και μοντέρνος. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος χάρη στους μεγάλους δείκτες ταχύτητας, στροφών και θερμοκρασίας του κινητήρα και του νερού, καθώς και του ρεζερβουάρ βενζίνης, αλλά αισθητικά θα μπορούσε να ήταν πιο "εμπνευσμένος". Σε επίπεδο ποιότητας, οι πλαστικές επιφάνειες που συναντώνται στο ταμπλό και στις επενδύσεις των θυρών είναι σκληρές με ικανοποιητική ποιότητα και υφή, ενώ προσοχή έχει δοθεί στη συναρμολόγησή τους, όπως διαπιστώσαμε και στην εκτός δρόμου κίνηση όπου δεν παρατηρήθηκε κάποιος τριγμός. Πολύ καλή κριτική αποσπά και η εργονομία. Τα επιμέρους χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα βρίσκονται σε σωστές θέσεις και αποστάσεις από τον οδηγό. Παράπονα υπάρχουν για τη θέση οδήγησης καθώς για να πατήσει ένας οδηγός μέσου αναστήματος το συμπλέκτη μέχρι τέρμα θα πρέπει να έρθει κοντά στο τιμόνι το οποίο δεν ρυθμίζεται σε βάθος. Οι εμπρός επιβαίνοντες έχουν στη διάθεσή τους δύο ποτηροθήκες και χώρο για μικροαντικείμενα στη βάση της κεντρικής κονσόλας και στις επενδύσεις των θυρών, καθώς και ανάμεσα από τα καθίσματα.