Το SΤ είναι σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες και ιδιαίτερα ευχάριστο σε δρόμο με στροφές χωρίς να παρουσιάζει απότομες τάσεις.
Το Fiesta ST διαθέτει περισσότερο άκαμπτη δομή στο αμάξωμα μέσω ενισχύσεων προσφέροντας καλύτερη αίσθηση στη γρήγορη οδήγηση από τα κοινά Fiesta. Η ανάρτηση έχει δεχθεί ένα άκαμπτο υποπλαίσιο στον εμπρός άξονα και έχει σκληρύνει σημαντικά σε ρύθμιση από τις υπόλοιπες εκδόσεις, γεγονός που σε συνδυασμό με τη μικρότερη διαδρομή του συστήματος διεύθυνσης και τα μεγαλύτερα ελαστικά και ζάντες εξασφαλίζει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό. Η άνεση βέβαια περιορίζεται σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, όμως αυτό σε καμία περίπτωση δεν θα προκαλέσει ενόχληση στους επιβάτες. Το Fiesta SΤ εφοδιάζεται με σύστημα ελέγχου της συμπεριφοράς (ESP) το οποίο απενεργοποιείται πλήρως όποτε ο οδηγός επιλέξει (μέσω του διακόπτη στην κεντρική κονσόλα) εμπνέοντας με ασφάλεια ακόμα και σε απαγορευμένους ρυθμούς κίνησης. Ακόμα και με απενεργοποιημένο το ΕSP, το Fiesta δεν θα προβληματίσει σε δρόμο με στροφές αφού παραμένει ιδιαίτερα σταθερό και οι όποιες υποστροφικές τάσεις στο όριο κάνουν προοδευτικά την εμφάνισή τους. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το πίσω μέρος δεν παρουσιάζει απότομες αντιδράσεις ενώ η πρόκληση υπερστροφής γίνεται μόνο κατόπιν ειδικών χειρισμών. Το σύστημα διεύθυνσης είναι απόλυτα ακριβές και άμεσο ενώ παρέχει πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό. Τέλος, τα φρένα, που αποτελούνται από δίσκους σε όλους τους τροχούς (αεριζόμενοι εμπρός), έχουν και εκείνα καλή αίσθηση και φαίνονται ικανά για την ασφαλή ακινητοποίησή του.