Το MG ZR 160 διαθέτει δυνατό κινητήρα και ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Το MG ZR απέκτησε ένα περισσότερο σπορτίφ και νεανικό χαρακτήρα εμφανισιακά, στοιχείο που για το συγκεκριμένο όχημα έχει ακόμα περισσότερη σημασία.
Tο MG ZR μπορεί να βασίζεται στο Rover 25, ωστόσο το ένδοξο σήμα που φιλοξενεί αναλαμβάνει να το διαφοροποιήσει από εκείνο.
Οι εκδόσεις αυτές του MG ZR είναι δύο και έχουν μεγάλη διαφορά μεταξύ τους, κάτι που οφείλεται στη διάθεσή τους με 1,4 και 1,8 λίτρων κινητήρες απόδοσης 103 και 160 ίππων αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση των 1,8 λίτρων αποτελεί ουσιαστικά την έκδοση που απευθύνεται σε όλους εκείνους που αναζητούν κάποια ταύτιση με τα αυτοκίνητα της MG του παρελθόντος και με δεδομένο ότι εμφανίζει έναν ιδιαίτερα σπορτίφ χαρακτήρα, τα καταφέρνει.
Οι εμφανισιακές αλλαγές της σειράς MG ZR εστιάζονται στους νέας σχεδίασης προφυλακτήρες και φωτιστικά σώματα ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό όπου πλέον ο διάκοσμος απέκτησε ένα πιο νεανικό ύφος. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι το MG ZR να αποβάλλει ένα σημαντικό ποσοστό του συντηρητικού του ύφους δίδοντας αντίθετα περισσότερο σημασία στο να ενταθεί ο νεανικός του χαρακτήρας, αφού άλλωστε αυτός είναι και ο σκοπός ύπαρξής του.
Αυτό αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία όταν μιλάμε για την ZR έκδοση των 160 ίππων και γι' αυτόν το λόγο εκείνο έχει δεχθεί περαιτέρω σπορτίφ στοιχεία όπως πιο δυναμικούς προφυλακτήρες, αεροτομή και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, το MG ZR δεν διαφέρει από το προκάτοχο αφού άλλωστε δεν έχει αλλαγές στην ανάρτηση.
Σε κάθε περίπτωση το MG ZR είναι σε θέση να επιδείξει τον σπορτίφ του χαρακτήρα όποτε του ζητηθεί παραμένοντας όμως πάντα ελεγχόμενο και κατά συνέπεια ασφαλές.
Με τιμή αγοράς 22.200 ευρώ, το MG ZR υπερέχει έναντι αρκετών ανταγωνιστών του χωρίς να υπολείπεται σε εξοπλισμό αφού εκείνος περιλαμβάνει αρκετά στοιχεία άνεσης και ασφαλείας.
Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων αποδίδει 154 δυναμομετρημένους ίππους και είναι σε θέση να κινήσει σε γοργούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1.145 κιλών.
Ο ήχος του έχει σπορτίφ χροιά και είναι ευχάριστος ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων με την σφιχτή κλιμάκωση εντείνει τον γενικότερα σπορτίφ χαρακτήρα του, ωστόσο δεν διακρίνεται για την αίσθηση που προσφέρει και το κούμπωμα στις γρήγορες αλλαγές.