Οι μικρές κλίσεις στις στροφές επιτρέπουν στον οδηγό να εκμεταλλευτεί την ισχύ του κινητήρα στο έπακρο.
Το MG ZR 160 δεν έχει δεχθεί αλλαγές στο σύστημα ανάρτησης σε σχέση με το προκάτοχο, εμφανίζοντας άμεσα το σπορτίφ ύφος του μέσω της σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης. Τα επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες όπως είναι λογικό είναι περιορισμένα, όμως αντ' αυτού η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και η καλή κατευθυντικότητα στις στροφές είναι τα κυρίαρχα στοιχεία της οδικής του συμπεριφοράς. Η υποστροφή παρουσιάζεται σε ολισθηρό οδόστρωμα και λόγω της αυξημένης ισχύος του κινητήρα, ωστόσο ο γνώστης οδηγός εύκολα θα διορθώσει την πορεία του μέσω του καλού σε αίσθηση συστήματος διεύθυνσης.
Πάντως, κινούμενο με σταθερή ταχύτητα και σε καλή άσφαλτο οι περιπτώσεις που το MG θα υποστρέψει είναι ελάχιστες, παραμένοντας ασφαλές και προβλέψιμο. Τέλος, τα φρένα αρκούν για την ασφαλή του ακινητοποίηση παρουσιάζουν όμως σημάδια κόπωσης στη συχνή χρήση.