Στα πρότυπα της τετράθυρης έκδοσης, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο θα ικανοποιήσει απόλυτα τον οδηγό του. Όσον αφορά αρχικά τις εκδόσεις με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, το αυτοκίνητο με τη σύμπραξη και των ηλεκτρονικών συστημάτων με τα οποία εξοπλίζεται (ESP, ASR κ.λπ.) στρίβει με ασφάλεια στις στροφές, διατηρώντας την τροχιά του ακόμα και όταν ο οδηγός του αποφασίσει να το πιέσει. Σε αυτό συμβάλλει επιπλέον και η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (πολλαπλοί σύνδεσμοι εμπρός-πίσω), η οποία πάντως σε καμία περίπτωση δεν περιορίζει την προσφερόμενη άνεση, ενώ "δουλεύει" υπέρ της σπορτίφ διάστασης του αυτοκινήτου. Μια σπορτίφ διάσταση που δύσκολα βρίσκει κανείς σε αυτοκίνητα της κατηγορίας και θα εκτιμηθεί δεόντως από τον οδηγό του A6 Avant. Στην περίπτωση των εκδόσεων quattro τα πράγματα είναι προσανατολισμένα σαφώς προς την απόλυτη ασφάλεια, αφού το σύστημα της μόνιμης τετρακίνησης κατανέμει ισόποσα τη ροπή σε ποσοστό 50%-50% στους δύο άξονες, ενώ σε περίπτωση απώλειας της πρόσφυσης μπορεί να μεταφέρει έως και το 75% της ροπής στους τροχούς που τη χρειάζονται. Πολύ καλή αίσθηση προσφέρει το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης τεχνολογίας servotronic, το οποίο "βαραίνει" ή "ελαφραίνει" ανάλογα με τις συνθήκες. Σε ανοιχτό δρόμο, η ποιότητα κύλισης του A6 Avant βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, οι επιβάτες του αυτοκινήτου απολαμβάνουν ένα απρόσκοπτο ταξίδι.
Στην ευθεία το A6 Avant εμφανίζει υποδειγματική σταθερότητα ειδικά στην έκδοση quattro.