Κατά την κίνηση σε ασφάλτινη διαδρομή το Kia Sorento είναι σταθερό και ταξιδεύει ευχάριστα στον αυτοκινητόδρομο παρά τις ταλαντώσεις που εμφανίζονται κατά τη διέλευση από συνεχείς οδικές ανωμαλίες. Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση, η οποία βαραίνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης, όμως δεν παύει να δείχνει τον χωμάτινο προσανατολισμό του όντας αρκετά αργό και με πολλές στροφές απ' άκρη σ' άκρη. Η κατευθυντικότητα βρίσκεται πάντως σε καλά επίπεδα. Σε δρόμο με στροφές η αρκετά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και η εύκολη πρόκληση κλίσεων δεν προδιαθέτουν τον οδηγό για άσκηση πίεσης και σπορτίφ οδήγηση. Συχνά μάλιστα ο όγκος του οχήματος είναι ιδιαίτερα αισθητός σε στενές διαδρομές με αποτέλεσμα ο οδηγός να κινείται "φυλαγμένα" παρά το γεγονός ότι η ισχύς που έχει στη διάθεσή του είναι ένα κίνητρο για γρήγορη κίνηση. Η οδική συμπεριφορά πάντως δεν εμπνέει ανησυχία χάρη στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης το οποίο τροφοδοτεί με ροπή και τον εμπρός άξονα όποτε αυτό είναι απαραίτητο. Κατά βάση το Sorento TOD είναι ουδέτερο με μια ελάχιστη τάση υποστροφής να χαρακτηρίζει την κίνησή του. Μέτρια είναι συνήθως η αίσθηση του πεντάλ των φρένων, όμως η αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης δεν επιδέχεται αρνητικής κριτικής έπειτα από τα 40,3 μέτρα που πέτυχε στη μέτρηση της απόστασης ακινητοποίησης (100-0 χλμ/ώρα σε μέτρα με ABS).
Kυρίως οι κλίσεις και ο όγκος του αμαξώματος και λιγότερο η οδική συμπεριφορά περιορίζουν τις ορέξεις του οδηγού για σπορτίφ οδήγηση.
Σταθερό και κατά βάση ουδέτερο είναι το Sorento TOD στην άσφαλτο ενώ πολύ καλή είναι η απόδοση των φρένων.