Η κατασκευαστική φιλοσοφία του Sorento (αμάξωμα προσαρμοσμένο σε ξεχωριστό σασί) δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για εύκολη μετακίνηση ακόμη και σε κακοτράχαλες ορεινές διαδρομές. Εκτός όμως από αυτό χαρακτηριστικό, η ανάρτηση είναι το στοιχείο το οποίο πραγματικά κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού. Η μαλακή ρύθμιση η οποία εξασφαλίζει ικανοποιητική άνεση αλλά κυρίως οι μεγάλες διαδρομές της είναι το χαρακτηριστικό που επιτρέπει στο Sorento να περνά με ευκολία από σημεία με μεγάλες εδαφικές ανομοιομορφίες. Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται σε 203 χιλ. ενώ οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής φτάνουν τις 27,9, 21,9 και 26,4 μοίρες αντίστοιχα καθιστώντας όχι συχνή την επαφή των προφυλακτήρων και του σασί με το έδαφος και αρκετά εύκολη την υπέρβαση εμποδίων ή το "σκαρφάλωμα". Από πλευράς συμπεριφοράς, το Sorento ΤOD στο χώμα είναι ουδέτερο στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, όμως η πρόκληση υπερστροφής είναι σχετικά εύκολη υπόθεση καθώς το σύστημα τετρακίνησης μεταδίδει στον εμπρός άξονα μέχρι το 43% της ροπής. Σε μια γρήγορη εκκίνηση λοιπόν ή σε μια γρήγορη στροφή με πατημένο χώμα το πίσω μέρος ενδέχεται να ανοίξει την τροχιά του. Ο έλεγχος πάντως είναι εφικτός μέσω του τιμονιού το οποίο είναι σαφές σε ικανοποιητικό επίπεδο. Τα φρένα λειτουργούν αποτελεσματικά με το ABS να εμπλέκεται λίγες μόνο φορές νωρίτερα απ' ό,τι χρειάζεται. Το σύστημα τετρακίνησης μεταδίδει αρχικά ολόκληρη τη ροπή στον πίσω άξονα ενώ ο εμπρός τροφοδοτείται (σε μέγιστη αναλογία 57:43 όπως προείπαμε) χωρίς να απαιτείται κάποια ενέργεια από τον οδηγό. Αριστερά από το τιμόνι υπάρχει και διακόπτης από τον οποίο επιλέγονται οι κοντές σχέσεις. Το αυτοκίνητο εκτός από έναν πολύδισκο συμπλέκτη διαθέτει και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Ουδέτερο με κάποια τάση υπερστροφής υπό συνθήκες και ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης είναι το Sorento ΤΟD σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Η διαδρομή της ανάρτησης είναι ιδιαίτερα μεγάλη και επιτρέπει εύκολη κίνηση σε δρόμο ανώμαλο.