ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2005
Test mtx
Πόσο πιο Golf μπορεί να είναι;
Οδική συμπεριφορά
Golf + αμιγώς οικογενειακός χαρακτήρας = Golf Plus
Το Golf Plus είναι απόλυτα ασφαλές και προβάλλει έναν έντονα οικογενειακό χαρακτήρα οδηγικά, χωρίς να του λείπει όμως το "γονίδιο Golf" που ορίζει πολύ καλή αίσθηση στο δρόμο ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Διατηρώντας τη δομή της ανάρτησης του Volkswagen Golf, το Golf Plus δεν θα μπορούσε να απέχει πολύ σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς από εκείνο. Έτσι η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα έχει και εδώ ευεργετικά αποτελέσματα όσον αφορά την αίσθηση του αυτοκινήτου σε γρήγορες ταχύτητες προσφέροντας σταθερότητα και καλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση ούτως ώστε να απορροφά αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς εκείνες να περνούν στο εσωτερικό, κάτι που ισχύει ακόμα και για την έκδοση της δοκιμής (Sportline) που έχει χαμηλωμένο κατά 15 χλστ. αμάξωμα και που συν τοις άλλοις διαθέτει και 16 ιντσών ζάντες αλουμινίου (έναντι των 15 ιντσών της βασικής έκδοσης). Η στιβαρότητα του πλαισίου παίζει και εκείνη σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της κορυφαίας οδικής συμπεριφοράς του Golf Plus, κάτι που γίνεται αισθητό σε αυξημένους ρυθμούς κίνησης σε δρόμο με στροφές. Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, ωστόσο το αυξημένο ύψος του αμαξώματος διαμορφώνει έναν πιο υπερστροφικό χαρακτήρα έναντι του Golf, όταν βέβαια ο οδηγός το παρακάνει. Αντίθετα το αμάξωμα του Golf Plus δεν εμφανίζει τάσεις μεταφοράς φορτίου ενώ το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) που δεν απενεργοποιείται (μόνο το σύστημα ολίσθησης ASR απενεργοποιείται) σε κάθε περίπτωση προλαμβάνει τα ανεπιθύμητα αποτελέσματα. To σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει πολύ καλή αίσθηση και είναι άμεσο ενώ τα φρένα αποδεικνύονται αποτελεσματικά στη συχνή χρήση και προσφέρουν με τη σειρά τους και εκείνα πολύ καλή αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ.
Τα αυξημένα όρια της πλευρικής πρόσφυσης δύσκολα ξεπερνιούνται αλλά και αν αυτό γίνει, το ESP θα επέμβει εξαλείφοντας τα υπερστροφικά φαινόμενα (λόγω αυξημένου ύψους του αμαξώματος), διατηρώντας το αυτοκίνητο στην επιθυμητή τροχιά.
Ως απόρροια της πιο μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης το αμάξωμα του Golf Plus εμφανίζει κλίσεις σε δρόμο με στροφές. Και πάλι όμως η πολύ καλή κατευθυντικότητά του δεν κλονίζεται.


 
 Volkswagen Golf Plus 1,6 FSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα