Το Matiz παίζει εντός έδρας σε αστικό περιβάλλον. ¶λλωστε αυτό είναι το ζητούμενο από ένα μοντέλο με το χαρακτήρα του Matiz. Μικρές διαστάσεις, ελαφρύ τιμόνι και άνετη ανάρτηση είναι μερικά από τα στοιχεία που συνθέτουν το προφίλ του μίνι προϊόντος της Chevrolet και που θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τους καταναλωτές σε καθημερινές μετακινήσεις στο κλεινόν άστυ.
Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) φιλτράρει με καλό τρόπο τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να μεταφέρει στην καμπίνα των επιβατών κραδασμούς ή ενοχλητικούς θορύβους. Βέβαια σε εγκάρσιες ανωμαλίες του τάπητα, ίσως παρατηρηθούν στο πίσω μέρος μικρές αναπηδήσεις, γεγονός που οφείλεται κυρίως στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα.
Αφήνοντας τα τείχη της πόλης, το Matiz δείχνει να "χάνει" λίγη από τη φρεσκάδα αλλά και την άνεση με την οποία κινείται εντός πόλεων.
Ο 1.000άρης κινητήρας είναι καλός σε λειτουργία, αν και θορυβώδης, και κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα αλλά περιορίζεται σημαντικά η απόδοσή του από το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο παράλληλα δεν εμφανίζει σαφές "κούμπωμα" και καλή αίσθηση στις εναλλαγές των σχέσεων.
Πάντως σε γενικές γραμμές η οδική συμπεριφορά του νέου Matiz είναι ουδέτερη με τις όποιες τάσεις υποστροφής παρουσιαστούν, έπειτα από έντονη πίεση, να είναι εύκολα ελεγχόμενες και να οφείλονται κυρίως στα μικρά ελαστικά και τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης.
Οι κλίσεις στις στροφές είναι αυξημένες αλλά δεν τρομάζουν τον οδηγό.