ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/7/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/7/2005
Test mtx
Δήλωση διαφορετικότητας
Οδική συμπεριφορά - Κινητήρας - Επιδόσεις
Καθολική επικράτηση Modus
Το Modus έχει τις καλύτερες επιδόσεις επιτάχυνσης τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.
Παρά το γεγονός ότι η οδική συμπεριφορά δεν απέχει και πολύ από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο λόγω της μαλακής ρύθμισης των αναρτήσεων, το Renault Modus ξεχωρίζει αφού παρουσιάζει την πιο προβλέψιμη οδική συμπεριφορά με σχετικά περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Εξίσου σταθερό είναι το Opel Meriva, το οποίο ωστόσο στο όριο παρουσιάζει τάσεις αναπήδησης στο πίσω μέρος αλλοιώνοντας την καλή του εικόνα. Το 1007 είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (απενεργοποιείται από τον οδηγό αλλά επεμβαίνει ξανά μόλις η ταχύτητά του ξεπεράσει τα 50 χλμ./ώρα), όμως την οδική συμπεριφορά μετριάζουν η απόδοση των φρένων και η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Ο κινητήρας του Modus είναι ο πιο ισχυρός και του προσδίδει τις καλύτερες επιδόσεις, κάτι που προκύπτει και από την πιο σφιχτή διάταξη του κιβωτίου ταχυτήτων.
Το Peugeot 1007 είναι το μόνο που διαθέτει στάνταρ ESP και στέκεται επάξια δίπλα στα Modus και Meriva όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά.


 
  To Peugeot 1007 1,4 απέναντι σε 4 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι - Πολυχρηστικότητα
Οδική συμπεριφορά - Κινητήρας - Επιδόσεις