Το νέο Kia Rio θα διατίθεται τόσο σε 5θυρα όσο και σε 4θυρα αμαξώματα. Τόσο η εξέλιξη όσο και ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου έγιναν στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στη μονάδα της Kia στη Φρανκφούρτη. Το νέο μικρό όχημα θα παράγεται στη Zilina της Σλοβακίας σε ένα εργοστάσιο στο οποίο η Kia έχει δαπανήσει 1,1 δις ευρώ για την κατασκευή του και είναι σε θέση να παράγει 300.000 οχήματα το χρόνο.
Αναρτήσεις… το νέο Kia Rio εφοδιάζεται στον εμπρόσθιο άξονα με γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ πίσω θα συναντήσουμε τη γνωστή και δοκιμασμένη οδό του ημιάκαμπτου άξονα. Αποτέλεσμα: Το μοντέλο να προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες χάρη στη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Σε στροφές…. οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αισθητές αφού η ανάρτηση είναι μαλακή υπέρ του δεόντως. Το ESP σε περίπτωση κατά την οποία το όχημα παρεκκλίνει της τροχιάς του επεμβαίνει διορθώνοντας τυχόν λάθος του οδηγού. Σε ευθείες… το νέο Rio θα κερδίσει τις εντυπώσεις χάρη στην καλή ποιότητα κύλισης που εμφανίζει. Το σύστημα διεύθυνσης… έχει υδραυλική υποβοήθηση και προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση στον οδηγό. Το σύστημα πέδησης… προσφέρει καλή αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Οι κινητήρες… που εφοδιάζουν το νέο Rio είναι χωρητικότητας 1,4 και 1,6 λίτρων με ισχύ 97 και 112 ίππων αντίστοιχα. Συνδυάζονται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ένα 4τάχυτο αυτόματο. Στην πράξη και τα δυο μηχανικά σύνολα κινούν το αμάξωμα των 1.079 κιλών σε καλούς ρυθμούς, ενώ εμφανίζουν ικανοποιητική ελαστικότητα από το μεσαίο φάσμα των στροφών και άνω. To κιβώτιο ταχυτήτων… είναι 5τάχυτο μηχανικό με “χαλαρή” αίσθηση, το οποίο όμως, συνεργάζεται καλά με τον κινητήρα και κατ’ επέκτασιν με τον οδηγό.