Η δοκιμή και τα συγκριτικά που ακολούθησαν την έλευση του 350Ζ στην Ελλάδα μας είχαν πείσει. Η επαφή με τη Roadster έκδοση ήρθε απλώς για να επιβεβαιώσει απόλυτα ότι κάποιοι στα γραφεία και τα εργαστήρια της φίρμας στην Ιαπωνία δεν έχουν αίμα στις φλέβες τους αλλά βενζίνη… γνήσια, καθαρή, αμόλυβδη.
T ι συμβαίνει όταν ένα από τα κορυφαία, σπορ κουπέ "χάνει" την οροφή του και στη θέση της δέχεται ένα soft-top; Απλώς γινόμαστε μάρτυρες της γέννησης ενός εκ των πιο επιθυμητών ανοικτών οχημάτων. Ο λόγος για το Nissan 350Z Roadster το οποίο προσαρμόζει τη σπορ προσωπικότητα της κουπέ εκδοχής σε ένα διθέσιο και ανοικτό σύνολο. ΣχεδιάΖοντας Συχνά γίνονται θυσίες στη σχεδίαση όχι όμως στο 350Ζ Roadster, το οποίο διατηρεί ακέραια όλα τα αιχμηρά αισθητικά του στοιχεία όπως είναι τα φωτιστικά σώματα τα οποία βρίσκονται στο ίδιο ύψος με την επιφάνεια του αμαξώματος αλλά και τα σχεδόν χυτά τμήματα τα οποία προσδίδουν μια εντυπωσιακή ρευστότητα στη φόρμα του. Η μαλακή και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή "προσπαθεί" να αντιγράψει το σχήμα της αντίστοιχης σταθερής και παρόλο που δεν το πετυχαίνει απόλυτα, το αισθητικό αποτέλεσμα είναι καθόλα θετικό. Ζήστε το Εάν συνυπολογίσουμε την αψεγάδιαστη εφαρμογή της οροφής, την πολύ καλή μόνωση της καμπίνας και τους περιορισμένους αεροδυναμικούς θορύβους, γίνεται αντιληπτό ότι εμπρός σας στέκεται ένα από τα πιο καλοσχεδιασμένα Roadster. Ο εξοπλισμός είναι πλήρης και η τιμή των 56.900 ευρώ είναι τουλάχιστον ελκυστική για όσους εξετάζουν την αγορά ενός οχήματος αυτού του είδους.
Ο V6 κινητήρας του Z αποδίδει 280 ίππους και ξεσηκώνει τη διάθεση του οδηγού να τον πιέσει στο όριο. Μια πίεση η οποία ανταμείβεται με ταχύτατες επιταχύνσεις και έναν μοναδικό ξερό και βαθύ ήχο.
Μας άρεσε Το πόσο μαγνητίζει τα μάτια και προκαλεί τα αυτιά των πεζών και ακόμη ολόκληρο το τεχνολογικό υπόβαθρο και η αίσθηση ότι οδηγείς ένα καθαρόαιμο του είδους.
Δε μας άρεσε Το γεγονός ότι δεν έχουμε πρόχειρα 56.900 ευρώ για την αγορά του το σχετικά δυσδιάκριτο μπουτόν για το άνοιγμα της οροφής και ορισμένα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό.