ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2005
TEST
H ζωή αρχίζει με ˝Z˝
Τα highlights
Η οροφή αποτελείται από συνδυασμό πλαστικού και υφάσματος. Η ποιότητά της είναι πολύ καλή όπως και η εφαρμογή της. Για την αναδίπλωσή της ο οδηγός απαγκιστρώνει το σύνολο από το πλαίσιο του παρμπρίζ με μία χειρολαβή και κατόπιν όλα γίνονται ηλεκτρικά. Η διαδικασία διαρκεί περί τα 18 δλ.
To πλαίσιο διαθέτει πλήθος ενισχύσεων σε διάφορα σημεία, γεγονός που ευνοεί το επίπεδο της ακαμψίας. Συνολικά προστέθηκαν 70 κιλά στο βάρος σε σχέση με το κουπέ 350Ζ ενώ 40 κιλά ακόμη συνεισέφερε ο μηχανισμός της οροφής.
Το αυτοκίνητο διαθέτει αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω, όμως εμείς θα σταθούμε στην εμπρόσθια με τα διπλά ψαλίδια (φωτό) η οποία μαζί με την πολύ καλή αναλογία βάρους (53:47 εμπρός - πίσω) δεν επιτρέπει στο εμπρός μέρος ενός τέτοιου πισωκίνητου οχήματος να "ελαφρώνει" υπό πίεση.

 
  Νissan 350Z Roadster
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τα highlights
Eσωτερικό