Στην περίπτωση του ανανεωμένου C3, τις πιο σημαντικές αλλαγές του μοντέλου τις βρίσκουμε στο εσωτερικό του παρά στο εξωτερικό, αν και συνολικά δεν μπορούμε να μιλάμε για σχεδιαστικές καινοτομίες. ¶λλωστε, ήδη το αυτοκίνητο διαθέτει ένα εξαιρετικά νεωτεριστικό σχήμα, το οποίο οι άνθρωποι της Citroen επ' ουδενί φυσικά και δεν ήθελαν να αλλάξουν. Βέβαια, αν ήμασταν σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης, η προσοχή μας θα έπεφτε σχεδόν εξ ολοκλήρου στον νέο diesel 1,6 των 110 ίππων που προστίθεται στην γκάμα των κινητήρων του μοντέλου. Τι να κάνουμε όμως ("pas mal" που λένε και οι Γάλλοι); Γεγονός βέβαια είναι ότι το Citroen C3 ανανεώθηκε εσωτερικά και εξωτερικά, απέκτησε κάποιες πολύ μικρές μηχανικές διαφοροποιήσεις και μπορεί να ατενίζει πλέον με αρκετή αισιοδοξία τα επόμενα δύο τουλάχιστον χρόνια της ευρωπαϊκής εμπορικής του πορείας. Μηχανικές επεμβάσεις Οι άνθρωποι της Citroen έχουν αλλάξει τη ρύθμιση του συστήματος αναρτήσεων, προσανατολίζοντάς το ακόμα περισσότερο προς την άνεση. Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου εξοπλίζονται με πιο πλατιά ελαστικά που προσφέρουν καλύτερο πάτημα στο δρόμο, ενώ οι ενισχύσεις στο αμάξωμα έχουν αυξήσει τη στρεπτική ακαμψία. Οδική συμπεριφορά Στο δρόμο, οι μικροαλλαγές σε ανάρτηση και ακαμψία έχουν προσδώσει έναν πιο άνετο χαρακτήρα στο ανανεωμένο C3. Ως συνέπεια, οι κλίσεις στις στροφές έχουν παραμείνει, χωρίς όμως να εμπνέουν ανησυχία. Η νέα ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού προσφέρει πάντως πιο στιβαρή αίσθηση ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.
Εσωτερικό. Το εσωτερικό των πλαϊνών θυρών έχει επανασχεδιαστεί, με περισσότερη επιφάνεια υφασμάτινων επενδύσεων.Νέο ηχοσύστημα, ενδείξεις ηλεκτρονικού κλιματισμού και διακόπτες επιμέρους λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα.Νέος πίνακας οργάνων με μεγαλύτερες ψηφιακές ενδείξεις για την ταχύτητα και τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ.