Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2005
Test mtx
Νέο Τοyota Yaris 1,0
Ανεβαίνοντας στην κορυφή
Ο στόχος της Toyota για το νέο Yaris είναι η διατήρηση της πολύ καλής πορείας του προκατόχου του.
Με πιο ευρωπαϊκό πρόσωπο και αυξημένες διαστάσεις, το νέο Yaris αποσκοπεί σε μια ανάλογα επιτυχημένη πορεία με την αντίστοιχη του προκάτοχού του. Η αναρρίχηση είναι πιο δύσκολη από το παρελθόν λόγω τιμής και πιο σκληρού ανταγωνισμού, αλλά και η αξία του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερη.
Η παράδοση θέλει την Toyota να φλερτάρει με την κορυφή στη μικρή κατηγορία από την εποχή του Starlet. Το Yaris, που το διαδέχτηκε το 1999, ουσιαστικά είχε ως κύριο στόχο του την προβολή της εξευρωπαϊσμένης πλέον αισθητικής, που θα ακολουθούσε η Toyota στη συνέχεια, κάτι που βέβαια ενισχύθηκε από το Ευρωπαϊκό στούντιο σχεδίασης της εταιρείας το ED2. Από τo ΕD2 δημιουργήθηκε και η νέα γενιά του Yaris, η οποία, χωρίς να αποστασιοποιείται πλήρως από την πρώτη γενιά (του Έλληνα σχεδιαστή Σωτήρη Κωβού), είναι πιο σύγχρονη και πιο δυναμική. Ο στόχος της Toyota για το νέο Yaris είναι η διατήρηση της πολύ καλής πορείας του προκατόχου του, που μεταφράζεται σε πώληση 250.000 μονάδων ετησίως στην Ευρώπη. Ακολουθώντας τη λογική που θέλει τα μικρά αυτοκίνητα να προσεγγίζουν πλέον τη μικρομεσαία κατηγορία, η Τοyota αύξησε τις διαστάσεις του νέου Yaris κατά 110 χλστ. σε μήκος και 35 χλστ. σε πλάτος, ενώ αυξημένο είναι και το μεταξόνιο κατά 90 χλστ.. Όλα αυτά συντελούν στη διαμόρφωση πιο ευρύχωρου εσωτερικού, καλύτερης οδικής συμπεριφοράς, καλύτερου δείκτη παθητικής ασφάλειας (κάτι που επιτεύχθηκε με την απόσπαση 5 αστεριών από το EuroNCAP), αλλά και αυξημένης, σε σχέση με το παρελθόν, τιμής. Τα 12.500 ευρώ (ενδεικτική τιμή) είναι πολλά για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο και ειδικά όταν μιλάμε για αυτοκίνητο με κινητήρα 1,0 λίτρου Το νέο Yaris διατίθεται σε 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις με κυβισμό 1,0 λίτρου, 1,3 λίτρων (από τον Ιανουάριο του 2006), ενώ αργότερα θα υπάρξει και έκδοση 1,5 λίτρων.
Μας άρεσε
• Η απορροφητικότητα της ανάρτησης
• Η οδική συμπεριφορά
• Η αίσθηση του τιμονιού και του επιλογέα
• Oι πάρα πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα
Δεν μας άρεσε
• Η αίσθηση στην πίεση του πεντάλ φρένου και του συμπλέκτη
• Η αντιεργονομική θέση του αναπτήρα
• Το φινίρισμα
• Η τραχύτητα του τρικύλινδρου κινητήρα
Νέο Yaris VS προηγούμενο Yaris
Μεγαλύτερες διαστάσεις: (+110 χλστ. σε μήκος, +35 χλστ. σε πλάτος, + 90 χλστ. σε μεταξόνιο, +30 χλστ. σε ύψος)
Περισσότεροι χώροι για επιβάτες - αποσκευές: (+4 χλστ. χώρος για τα κεφάλια των πίσω, +1 χλστ. σε πλάτοςεμπρός, +18 χλστ. σε πλάτος πίσω, +23 χλστ. σε χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών,
Πιο αργό στην έκδοση με τον κινητήρα του 1,0 λίτρου: (-0,9 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα, -0,5 δλ. στο 60-100 με 4η, -3,6 δλ. στο 80-120 με 5η)
Αυξημένη κατανάλωση: (+0,4 λτ. για κάθε 100 χλμ. απόστασης)

 
 Νέο Τοyota Yaris 1,0
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα