Ευτυχώς, που το CZT ξεχωρίζει αισθητικά από τις απλές εκδόσεις της οικογένειας Colt! Γιατί, με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λτ. κάτω από το καπό του, σκεφτείτε πόσοι και πόσοι θα την είχαν "πατήσει" σε επίδοξη κόντρα μαζί του…
Το CZT "καταπίνει" χιλιόμετρα με εξαιρετική ευκολία. Αρέσκεται στις υψηλές ωριαίες ταχύτητες -ανεξαρτήτως διαδρομής- και δείχνει πρόθυμο να καλύψει τις απαιτήσεις του οδηγού του για σπορτίφ οδήγηση. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Σπορτίφ οδήγηση, χωρίς την απενεργοποίηση ηλεκτρονικών συστημάτων, γίνεται; Στην περίπτωση του CZT, ναι! Το ESP δεν απενεργοποιείται, αλλά είναι ρυθμισμένο έτσι, ώστε, σε δρόμο με συνεχείς στροφές, να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο διακριτικά, χωρίς να επιτρέπει ολισθήσεις, θέτοντας πάντα σε πρώτο πλάνο την ακεραιότητα του οχήματος.
Το body kit περιλαμβάνει 16άρες ζάντες, πλαϊνά μαρσπιέ, ευμεγέθεις προφυλακτήρες και μια μικρή αεροτομή στο πίσω τμήμα. Ό,τι ακριβώς, δηλαδή, χρειαζόταν το Colt, για να ξεχωρίσει και να αποκτήσει ένα πιο "αγριεμένο" look, που του πάει γάντι.
Η όμορφη εικόνα της εξωτερικής σχεδίασης ακολουθείται και στον εσωτερικό διάκοσμο του CZT. Λιτό αισθητικά, με νεανικό προσανατολισμό, αποπνέει μια σπορτίφ ατμόσφαιρα, όπως ακριβώς ταιριάζει στο χαρακτήρα της κατασκευής. Βέβαια, η ποιότητα κατασκευής του δεν κλέβει και τις εντυπώσεις….
Κινητήρας
Στο ατμοσφαιρικό σύνολο των 1,5 λτ. προστέθηκε υπερτροφοδότης της Mitsubishi, ο οποίος ξεκινά να λειτουργεί από τις 2.500 περίπου στροφές και φθάνει στη μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης, χίλιες στροφές πιο ψηλά. Τοποθετήθηκαν πιο λεία έμβολα, για τη μείωση των τριβών στις υψηλές πιέσεις, ενώ, πλέον, οι δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής είναι "κούφιοι" για μικρότερο βάρος. Για λόγους αξιοπιστίας του κινητήρα (βλ. σκληρή χρήση και υψηλές πιέσεις), οι τεντωτήρες του ιμάντα χρονισμού είναι πλέον υδραυλικοί, ενώ, για τον ίδιο ακριβώς λόγο, έχουν αλλαχθεί και οι βάσεις του κινητήρα, που είναι πλέον πολύ πιο ενισχυμένες. Το κιβώτιο ταχυτήτων προέρχεται από την Getrag και αποτελεί τον καλύτερο σύμμαχο του κινητήρα. Με δυο μόνο λόγια, το μηχανικό σύνολο του CZT είναι υποδειγματικό στη λειτουργία του και με ισχυρά αποθέματα ροπής, σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών, με ανεπαίσθητο turbo-lag (υστέρηση απόκρισης) και ιδιαίτερα πρόθυμο να φθάσει πάρα πολύ εύκολα στον κόφτη (6.500 στροφές).