Με την προσθήκη του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 202 ίππων, το Mitsubishi Outlander "αλλάζει σελίδα" και προσφέρει επιδόσεις, σε συνδυασμό με οδηγική απόλαυση… δίχως περιορισμούς!Δίχως να αλλοιώσουν τις αναμφισβήτητα σύγχρονες γραμμές του αμαξώματος, οι σχεδιαστές της Mitsubishi πρόσθεσαν τις απαραίτητες σπορτίφ πινελιές στο αμάξωμα, ούτως ώστε να ξεχωρίζει από τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρόσθιο μέρος υπάρχει μια διακριτική εισαγωγή αέρα, προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, 17άρες ζάντες αλουμινίου, στρογγυλοί προβολείς ομίχλης, διπλή απόληξη της εξάτμισης και πίσω διαφανή φωτιστικά σώματα σε απόχρωση τιτανίου.
Εκτός δρόμου, μην περιμένετε ότι θα πάτε στα πλέον δυσπρόσιτα μέρη με το Outlander. Το αυτοκίνητο, με το "στήσιμο" που έχει (μικρές διαδρομές ανάρτησης και περιορισμένο ύψος από το έδαφος), υπενθυμίζει στον οδηγό του τις ασφάλτινες καταβολές του. Βέβαια, σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές, το στιβαρό πλαίσιο, η εξελιγμένη τετρακίνηση και ο ισχυρός κινητήρας χαρίζουν απλόχερα γεύση από WRC.
Αν και λιτός σχεδιαστικά, ο εσωτερικός διάκοσμος του υπερτροφοδοτούμενου Outlander καταφέρνει, με μικρές αλλά ουσιαστικές επεμβάσεις, να διαφοροποιηθεί σημαντικά από τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις. Έτσι, στην περιοχή του ταμπλό, τα διακοσμητικά πλαίσια με απομίμηση ανθρακονήματος και το λευκό φόντο, στον πίνακα οργάνων, τονίζουν περισσότερο τις σπορτίφ καταβολές του οχήματος, ενώ η εσωτερική επένδυση του σαλονιού περιλαμβάνει δέρμα Alcantara και μπάγκετ καθίσματα, ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο, το σπορτίφ παρουσιαστικό της καμπίνας.
Κινητήρας
Το 2,0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο του Outlander προέρχεται από το EVO VIII, αλλά για την περίσταση αποδίδει 202 ονομαστικούς ίππους, με υπερσυμπιεστή καυσαερίων και εναλλάκτη αέρα. Ο τελευταίος "φανερώνεται" στο καπό του αυτοκινήτου, με τη χαρακτηριστική εισαγωγή, στοιχείο, που το διαφοροποιεί άλλωστε και από τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις. Αρχικά τώρα και μέχρι τις 3.000 σ.α.λ. παρατηρείται μια μικρή υστέρηση, που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στη σχετικά μακριά κλιμάκωση της 1ης σχέσης του κιβωτίου. Μετά, όμως, και έως τις 6.500 σ.α.λ., καταλαβαίνεις την πραγματική του δύναμη. Το μοτέρ "γεμίζει" εκπληκτικά (η τουρμπίνα δουλεύει 0,4 bar), παράγοντας συγχρόνως και ωραίο ήχο. Όσον αφορά, τώρα, στο 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, σε γενικές γραμμές, συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα, προσφέροντας στον οδηγό καλή αίσθηση, αλλά και "κούμπωμα". Θα θέλαμε όμως η 1η σχέση να έχει πιο κοντή κλιμάκωση.